Dragostea dureaza 3 ani!

Am reusit sa o vad pana la urma. Despre piesa, evident, vorbesc. Pe terasa La motoare, in acelasi stil nonconformist, sub cerul liber. Au fost asa de multi spectatori incat a trebuit sa stam ca sardinele in cutie, dar a meritat. Mi’a placut, insa nu asa de mult ca si „Te iubesc! Te iubesc?” La prima am ras mai cu pofta si mai tot timpul am fost cu zambetul pe buze, insa „Dragostea dureaza 3 ani” a fost presarata cu ceva prea mult cinism…poate nu e perioada potrivita pentru mine, insa dupa cum vorbeam si cu prietenele mele, oare exista o perioada potrivita!?

In rest a fost ok, Cristi Iacob a impresionat in rolul lui Marc si nu mai stiu cum, sotul proaspat divortat, iar Adriana Trandafir a jucat rolul sotiei tradate. Am citit ca rolul amantei a fost jucat de Gabriela Iacob. Oare o fi sotia lui Cristi?
Iar acum cateva replici din piesa:

„In primul an cumperi mobila, in al doilea an muti mobila, in al treilea imparti mobila”

„Iubita mea, nu te’am inselat de placere. Te’am inselat pentru supravietuirea speciei.”

„Cand nevasta iti devine prietena, e cazul sa propui unui prietene sa iti devina nevasta.”

„Chiar daca te’ai insurat cu cea mai draguta fata cu putinta va exista intotdeauna o necunoscuta noua, care se va instala in viata ta pe varful picioarelor.”

„Barbatul e un animal nesatisfacut, care ezita intre mai multe frustrari.”

Immm…da, presupun ca merita citita si cartea, dar…pentru ce sa citesti, cand traiesti toate astea pe pielea ta sau le vezi in jurul tau!? Cam trist pana la urma.

Raeka



3 răspunsuri la „Dragostea dureaza 3 ani!”

  1. hey!Am citit cartea…la ce folos?exact…oricum asta traiesc…insa partea frumoasa a cartii e de abia acum…ups, am zis-o:)

    mi-a placut mult…plina de cinism sau realitate…:)

    big hug!

  2. …daca te chinui, gasesti o parte frumoasa in fiecare perioada. Insa, cum o dai, cum o iei…realitatea e cam dura.
    In fine… mi’o dai si mie, clar. Am zis! Pup

  3. Am si eu cartea.
    Este o demosntratie pura ca dragostea exista! Dincolo de tot cinismul si restul…

Lasă un comentariu