Awesome!

Ce inseamna pentru mine distractia cea mai placuta: muzica, veselie, rasete, zambete, cunostinte noi, locuri noi, toate imbinate intr’un coktail minunat!

Imi plac oamenii care stiu sa se distreze! Am cunoscut intr’un club, un grup de aprox. 10 tipi englezi, care erau la o petrecere a burlacilor, aici in Romania!

Au fost in Spania, apoi au venit in Bucuresti cateva zile, doar pentru party,  apoi back tara mama.

Ce’i si mai interesant era ca stand de vorba cu unul dintre ei, aflu ca le place si muzica ce ma bucura pe mine (electro), ca el a fost nu’s cate ori in Ibiza si de aprox. 10 ori in Amsterdam. L’a cunoscut pe Pete Tong, Christofer Lawrence  si pe multi altii, inclusiv pe batranul Tiesto (p’asta toti il cunosc, asa ca…:))

In fine, evident ca discutia a dus catre consumul de diverse…substante, el afirmand ca „Music is all i need,  makes me happy, i don’t need anything else! Music is my ecstasy!”
Incredibil sau nu, eu l’am crezut, oricum n’ar fi avut de ce sa ma minta! Englezii astia cred ca sunt mai mult cu berea, dupa cum am putut observa :))

Ei faceau parte tot din clasa de mijloc, dar uite ca au facut multe! Dar dupa ce trece criza poate fac naibii si eu ceva in sensul asta! Le iau pe fete si fug din tara 🙂

Salutari din Romanica!

Raeka



Lasă un comentariu