Law Abiding Citizen (2009)

Raeka

sau „Motivat sa ucida” cu Gerard Butler in rolul principal. El este imaginea razbunatorului care a pierdut totul (in acest caz sotia si fetita) si care decide sa ia legea in propriile maini. Mi’a placut filmul si il recomand desi pe alocuri este cam pueril, ideea este ca de obicei interesanta iar Gerard fermecator in rolul de justitiar.

Raeka

3 gânduri despre „Law Abiding Citizen (2009)

  1. Eu tin minte ca in 2008 box office-ul se anunta sarac in ceea ce priveste filmele care merita vazute in 2009. Sunt multumit totusi ca pe final de 2009 dupa tot anul asta anost am reusit si eu sa vad macar un film bun, iar aici ma refer exact la Law Abiding Citizen. Il recomand si eu tuturor degustatorilor de filme de calitate. Fie ca in 2010 sa avem mai multe filme care merita recomandate.

  2. Pingback: Law Abiding Citizen (2009) – Motivat sa ucida « Movie Lover Type

Lasă un răspuns

