Transfagarasan 2009 / Top Gear

Britanicii de la Top Gear aveau cateva idei despre Romania inainte de a intra in tara prin Mamaia, insa acolo au ramas surprinsi vazand numai masini luxoase. Vazand o Dacia Sandero, au spus: „Uitasem ca e masina romaneasca!” Apoi au luat’o catre munte, prin Bucuresti, unde s’au plimbat prin si pe langa Casa Poporului. Pe drumurile de tara si’au adus aminte de tiganii atat de reprezentativi Romaniei spunand ca este „tara lui Borat”, insa muntele i’a fermecat facandu’i sa exclame: „Acesta’i cel mai frumos drum din lume. Romania, vrem sa ramanem…definitiv!”

Acest filmulet mi’a adus aminte de mica noastra excursie pe Transfagarasan de anul acesta. Am mai scris despre aceste minunate locuri si anul trecut, insa acum am postat si acest video, pentru a intari cele spuse de mine. Apropos de masini, pot spune ca merita vazut si dintr’o Dacie, atat de spectaculos este.

Raeka

Noi am fost cu frumusica prietenului nostru. Daca mi’as permite Opel mi’as lua. E o masina buna din toate punctele de vedere. Imi place mult, insa nu neg ca as conduce si una din cele trei prezentate la Top Gear :)). Pot doar sa presupun cat de emotionant a fost drumul pentru ei.

Pe criza asta, cand eu imi caut de lucru, imi arde de masini fitoase🙂 sau „vrabia malai viseaza”. In fine, atata timp cat mai pot sa ma bucur e bine, nu!?🙂

“Absolutul motaie in pietre, respira in plante, se misca in animale si trezeste in oameni.”

Tot drumul a fost soare si frumos iar aproape de Balea Lac a inceput sa ploua foarte tare dintr’o data, mergeam mai incet iar la un moment dat ne’au aparut in fata masinii o ursoaica cu puiul ei. A fost un moment frumos. Ei stateau si se uitau la noi din mijlocul drumului iar noi le faceam poze si filmulet.

Filmuletul merita vazut pana la sfarsit:

Raeka

8 gânduri despre „Transfagarasan 2009 / Top Gear

  1. pfoai….daca te mai uitai si la fotbal, beai bere…erai femeia perfecta…

    acu’ nu’mi spulbera visele spunandu’mi ca ai vazut episodu’ asta de top gear doar pt ca era vorba de Romania😆

  2. @Karma: VW nu’mi spune mare lucru caci Gugalas (Polo) al meu, desi era nou, nu a fost prea ok..consuma mult, daca vroiam sa depasesc trebuia sa opresc aerul conditionat s.a.m.d, iar fostul meu sef a avut numai belele cu Passat’ul lui (care l’a lasat in drum de vreo 3 ori in cateva luni si nu numai).
    @Sangerica: Stii bine ca’mi plac masinile. Nu ma mai tachina🙂 Beau si bere ocazional iar meciurile nu’mi plac de nici o culoare…ce ne facem in cazul asta? Am iesit pe plus?🙂

Lasă un răspuns

