Nedreptate…

RaekaDe ce trebuie sa ne prefacem ca totul e bine!? De ce majoritatea sunt obisnuiti sa salveze aparentele!? De ce!? Pentru ca nimanui nu’i place sa vada un om trist sau suparat. Dar cu toate astea suntem si asa uneori, e natural. N’ar fi firesc sa ne pese!? De ce sa ne ascundem!? De ce sa ne hranim cu minciuni imbracate frumos!?

Preferam sa ne inchidem in noi, sa ne izolam pana ne trece ca si cum am fi contagiosi, apoi sa revenim la cotidian.

Chiar nu mai are nici o valoare un suflet cald? Egoismul a luat proportii atat de mari, hranit de absolut tot ce’i la indemana, incat altruismul e doar un cuvant din dictionar?

Care’i secretul pentru cresterea nivelului de nepasare si egoism? Da, din pacate, am cedat…incerc sa ma adaptez, insa incepe sa’mi fie sila de mine si de restu’. Nu asta era ideea. Trebuia sa ma simt bine…poate e si din cauza racelii, gripei sau a ce naibii e. Am stat mai toata noaptea treaza, doar eu cu mine. Nu mi’a placut, a fost chinuitor. M’am gandit la tot ce trebuie sa tolerez si o fac din plin, de ce!? Tolerez mai multe pentru ca nu mai vreau sa nu’mi fie bine si tot sper sa se schimbe ceva, insa, ca o ironie, singurul lucru care se schimba sunt eu.

Se spune ca viata te obisnuieste cu orice. Nu sunt de acord. Da, daca nu ai incotro, suporti, dar o faci pana cand nu mai poti. Cu totii avem un nivel de toleranta mai mic sau mai mare. Aparent ne obisnuim cu grijile, cu stresul, cu lipsa vitaminelor, cu prostia, cu poluarea, cu rautatea, cu durerea fizica sau psihica…insa toate astea afecteaza fiecare individ in parte intr’un fel sau altul. Totul se intampla in functie de n parametri, la fel ca in cazul unei reactii chimice. Sunt importanti mai multi factori: durata de expunere, materialele din care sunt facute recipientele, felul substantelor, mediul in care se produce reactia, samd. Asadar, nu ne obisnuim, ne transformam mai mult sau mai putin, mai incet sau mai repede…

Mi’as dori…dar nu mai indraznesc…

Dupa zile intregi de stat in casa, ma simt la fel de rau. De ce cand ma simt rau gandul mi se duce catre cei care dintr’un motiv sau altul nu mai sunt langa mine!? De ce ma simt atat de singura!? De ce nu ii apreciez pe cei care SUNT !? Poate pentru ca felul in care ar fi reactionat nu se aseamana!? Pentru ca s’au adunat atatea incat o vorba buna nu mai e suficienta!? Poate pentru ca mi se pare dureros de nedrept, poate pentru ca nu suport ideea, nu vreau sa accept insa da, n’am incotro’…da..totul s’a terminat si niciodata nu va mai fi ce a fost.

https://raekasworld.files.wordpress.com/2009/11/25-marry-hopkin-those-were-the-days.jpg

Mi’e dor de Cas…mi’e dor de felul lui de a fi, mi’e dor de glumele lui, de sufletul lui cald ascuns adanc, ironic mascat sub replici taioase si cuvinte urate, sub un comportament dur si necizelat. Mi’e dor de prietenia noastra! In situatia asta am fi vorbit pe mess, apoi m’ar fi chemat la el sa vedem un film si sa fumam o tigara…Evident ca nu m’as fi dus..si el ar fi stiut asta🙂, insa conta faptul ca era acolo pentru mine si peste cateva zile cand imi reveneam chiar asta faceam plus o imbratisare in care amandoi ne puneam tot sufletul, apoi el ma imbrancea putin, eu tipam la el razand, el imi zicea ca m’am ingrasat si is urata :)) imi era drag si ii eram draga…si pana cand ne vom intalni din nou il voi purta cu mine’n gand.

..imi aduc aminte..”Ce’ai ma, iar esti deprimata!? Hai incoa’!”

Imediat ce ma fac bine promit sa vin …

Raeka

10 gânduri despre „Nedreptate…

  1. unde scrie sau cine zice ca tre sa ne prefacem ca e totu’ roz cand de fapt nu e?
    chestia asta e un scut pe care il folosim pentru a ne ascunde trairile, sentimentele…teama de a nu suferi mai mult decat in prezent ne impinge catre asta. nevoia de a arata ca esti mai puternic decat te simti, mai cu mot decat esti.

    pe scurt: nu tre sa fii cald cu toti ci doar cu aceia care merita. si asta tine doar de tine – daca tu vrei sa fii tu cu ei sau nu.🙂

    pe final: keep ya head up! and smile.

  2. @Sangerica: Asta vroiam sa spun si eu. Insa ei fac asta pentru ca le pasa de imaginea pe care o au in ochii celorlalti, pe cand mie a inceput sa nu’mi mai pese…cel putin nu cat le pasa lor.
    Da, asa e, trebuie sa fii cald cu cine merita, insa parca eu in ultima perioada le fac pe dos pe toate…
    @Karma: ce m’am bucurat cand am vazut ca mi’ai scris…nu’mi explic de ce si nu, nu m’ai intrebat si nici n’am citit. Astept sa’mi dai tu. Birthday girl l’am vazut si mi’a placut. Apropos, Requirem for a dream l’ai vazut?
    te pup si eu.

Lasă un răspuns

