GHINIONUL, NECAZUL SI PROSTIA

Raeka

Raeka

O noua LEAPSA interesanta luata de la KarmaPolice.

Ghinionul – un lucru de care te lovesti involuntar, fara a detine control asupra sa, la care cauti solutii pentru a-l depasi. PS: Poate fi considerat ghinion si necastigul la Loto, dar acesta este un ghinion general al romanilor, nu unul personal.

1.Da…tot romanca. Asta’i de departe cel mai mare ghinion.
2. Sensibilitatea exagerata din dotare. Mare ghinion si asta.
3. Cand mi’am gasit masina nou nouta lovita grav in parcarea din fata biroului. Bucatile rosii de far (stop) spart pe zapada alba pareau picaturi de sange..sangele lui Gugalas😦

Prostia – lucruri facute la repezeala, negandite, cu efecte negative asupra ta.

1. Jignirile pe care i le adresez celui care ma aduce pe culmea disperarii. De aici ies numai lucruri urate. E un cerc vicios, nu asa se rezolva o problema, oricat de dureroasa ar fi ea. De ceva timp incerc sa ma abtin si reusesc.
2. Am condus cand eram nervoasa si am facut accident.
3. Acum multi ani, cand m’am enervat, am aruncat cu putere primul meu telefonul mobil (cu ecran color, Siemens) pe gresie. S’a facut praf.

PS: Sa inteleg ca sunt proasta doar cand ma enervez? :))

Necazul – poate fi numit si ghinionul suprem. Sunt acele lucruri/fapte ce nu pot fi prevazute sau prevenite, cu efecte grave asupra persoanei tale, ce pot sa dainuie mult timp dupa petrecerea lor

1.Moartea matusii mele.
2. Disparitia catelusei pe care am indragit’o din momentul in care am gasit’o pe strada. Au luat’o cei de la ecarisaj. Din pacate n’am avut ce sa fac…
3. Raul pe care mi l’au facut niste oameni in care am avut incredere, oameni dragi. Asta’i cel mai mare necaz ce mi se poate intampla…si lasa urme pentru toata viata.

Leapsa o dau mai departe: Sangerica, Grapefruits sau cine o mai vrea.

Raeka

6 gânduri despre „GHINIONUL, NECAZUL SI PROSTIA

  1. Pingback: Ghinion, necaz şi prostie « În lumea lu' Sângerică

  2. imi pare rau de ciine…dar aia cu raul facut de cei din jurul nostru cu toate ca e ingrozitor de dureroasa e si o lectie…niciodata nu trebuie sa ne dezvaluim TOT sufletul celorlalti…zic si io…

  3. Offff….asa sunt construita. Ma atasez de cineva si gata, sunt ca o carte deschisa. Greseala, zic eu, e ca ma atasez exact de persoanele care nu stiu sa aprecieze felul meu de a fi…habar n’am, sau poate asta e firea omului: sa profite de slabiciunile celuilalt, oricare ar fi ele.

Lasă un răspuns

