Funny Google search!

Raeak

Raeak

Rasfoind blogul lui Nenea si al lui Sangerica, mi s’a facut pofta de scris… evident ca mi’ar trebui si inspiratie, insa cum nu o am, m’am gandit sa postez ce cauta ametitii la mine pe blog🙂

ce este spancking – :)) uite ca ai aflat si cum se scrie si ce inseamna

necasatorita la 30 de ani – te deranjeaza!?😛

daca sar sparge vidraru – Ce probleme are omu’ ! Imm..da, poate sar si eu peste apele involburate si ajung intr’o alta tara in care se vorbeste cum trebuie ..macar limba materna, nu!?

te iubesc – frumos, ce pot spune…atat de simplu si totusi atat de controversat.

mie dor de dragostea ta – bine ai face, in lipsa lui/ei,  sa iei gramatica limbii romane, sa o mai rasfoiesti putin…macar pe wc😀

fumul te face fericit – a fost o intrebare, constatare sau doar cautai aprobarea altcuiva!?😀

modigliani – woauuu….uite un om normal.

sangerica – cine’l cauta dom’le pe sangerica!?

problemele de spate se rezolva prin fund – hai ca asta’i tare :))

ghid+sexual+film – sa inteleg ca educatia sexuala inca e un subiect tabu in scoli ? pfff…vai de fundu’ nostru…caci problemele de spate le’am rezolvat :))

P.S.: Citind cautarile astea amuzante legate de sex, mi’am adus aminte de muzeul erotic. Foarte tare! Nenea, il vazusi, bre!?🙂

Cam atat pentru astazi,

Raeka

3 gânduri despre „Funny Google search!

Lasă un răspuns

