Spanking / Palme la fund :)

Raeka

Raeka

Interesant, ha!?

Deşi palmele la fund în timpul sexului pot fi stresante la început pentru unii dintre noi, iată că ele sunt de fapt binefăcătoare. Un studiu recent a scos la iveală faptul că „spanking-ul” poate apropia partenerii unui cuplu.Conform oamenilor de ştiinţă de la Universitatea din Northern Illinois, activităţile sadomasochiste light, precum palmele la fund, bondage-ul şi biciuitul cresc apropierea în cuplu.Cercetătorii au mai observat că atunci când agresivitatea în timpul sexului este de comun acord, nivelul de stres scade. Beneficii peste beneficii, băgăm de seamă.

Iar acum cateva glume pe tema casatoriei:

Cand era insarcinata nevasta-mea, i-am zis:
– Iubito, daca o sa semene cu tine, o sa fie magnific. La care ea mi-a raspuns:
– Si daca o sa semene cu tine, o sa fie miracol.

Mamico, nu pot sa dorm! Spune-mi, te rog, o poveste!
– E trecut de 1 noaptea. Las’ ca vine taticul imediat si cand o sa-l intreb pe unde-a fost, o sa ne spuna el o poveste!

Sotul asteapta langa salonul de infrumusetare. Dupa un timp indelungat iese de acolo sotia sa… El se uita la ea, respira adanc si spuse : Bine, macar ai incercat!

–        Tatal vine de la cresa cu copilul, mama isi pune mainele in cap:
– Ma, asta nu-i copilul nostru!
El, mirat:
– Ce importanta are, maine tot la cresa il duc.

Un om sparge o Banca si ia cativa ostateci… Intreaba agresiv pe primul retinut: „Spune-mi m-ai vazut jefuind Banca?” Ostatecul raspunde: „Da!” Fara sa mai stea pe ganduri, hotul il impusca in cap. Apoi intreaba acelasi lucru pe cel de-al doilea ostatec. Al doilea ostatec raspunde: „Eu nu te-am vazut, … dar te-a vazut nevasta-mea.

Raeka

9 gânduri despre „Spanking / Palme la fund :)

  1. @Karmapolice: Draga mea, pe zi ce trece imi pari un om tot mai interesant conform sistemului meu de perceptie, evident🙂 Asadar, daca vrei ma poti adauga in lista ta de messenger
    @Mihai: Da.
    @Vania: Nu pot sa cred ca se poate intampla asa ceva :))
    @Sangerica: …sau daca intrebi😛

  2. foarte funny
    Mamico, nu pot sa dorm! Spune-mi, te rog, o poveste!
    – E trecut de 1 noaptea. Las’ ca vine taticul imediat si cand o sa-l intreb pe unde-a fost, o sa ne spuna el o poveste!🙂

    hey…ce mai faci? [thanks]

  3. I don’t know If I said it already but …Cool site, love the info. I do a lot of research online on a daily basis and for the most part, people lack substance but, I just wanted to make a quick comment to say I’m glad I found your blog. Thanks,🙂

    A definite great read….

Lasă un răspuns

