The Reader

Raeka

Raeka

O poveste de viata impresionanta. Actiunea filmului se desfasoara dupa un deceniu de la al doilea razboi mondial, in Germania. Kate Winslet interpreteaza rolul Hannei, femeia de care se indragosteste, iar ulterior ii marcheaza viata tanarului Michael.

Mai multe detalii pe IMDB.

Raeka

4 gânduri despre „The Reader

  1. OMG! l-am vazut. M-a socat total! De mult timp nu am mai vazut un film atit de onest, scapat din ghiarele cliseeelor.Un film despre lipsa libertatii de a a alege atunci cind lucrezi pentru SS, despre caracterul adevarat al poporului german, si despre iubirea care desfide legile, virsta si ura. It’s A MUST!
    P.S.-nu credeam ca e atit de tare Kate Winslet, si dupa’eternal sunshine’ sint o fana a ei.

  2. Daca am fi trait in acea perioada ar fi fost „putin” mai greu decat acum.🙂
    Mi’am adus aminte de un film ce l’am vazut mai demult, un film cu aceeasi tema, puterea distructiva a nazistilor si totodata puterea dragostei de tata…povestea unui tata si a baietelului sau, aflati intr’un lagar al mortii…nu mai stiu cum se chema, dar a fost un film impresionant. Voi cauta pe net poate gasesc ceva.
    Pup

Lasă un răspuns

