Vrei sa te insori cu mine?

Raeka

Raeka

Ca tot eram in tema cu postul trecut, am vazut aseara, cu fetele evident, ca doar nu cu sotul meu, aceasta comedie romantica foarte amuzanta.

Sandra Bullock nu ne’a dezamagit nici de data asta, iar Ryan Reynolds l’a interpretat pe Andrew intr’un mod amuzant, fiind un tip carismatic, mimica fetei in cateva scene te facea sa zambesi cu gura pana la urechi.  De mult n’am mai fost la o comedie asa de buna, toti cei din sala au ras de nenumarate ori pe parcursul filmului, iar eu am reusit sa iau doar umorul bun din el si sa’mi incarc putin bateriile de vise.

Atata timp cat ramai ancorat in realitate si realizezi ca’i JUST A MOVIE, e totul ok😛

E relaxant si il recomand.

Merita vazut!

Raeka

12 gânduri despre „Vrei sa te insori cu mine?

  1. Ciudat…l-am vazut si eu insa mi-a parut un film ratat si cliseist…salvat numai de Sandra Bulock. Cam asta fusese si parerea criticilor cand am citit despre el inainte…..

  2. Ar putea fi mai multe motive pentru care nu ti’a placut filmul.
    Esti mai pragmatic sau diferenta structurala a creierului nostru isi face sesizata prezenta, esti barbat, sunt femeie, nu e neaparat nevoie sa ne relaxeze aceleasi lucruri.
    In concluzie nu e ciudat ca unora nu le’a placut, inclusiv tie.

  3. hmmm…. eu unu am ras de m-am prapadit ( si cam toata sala.. la un momendat puteai sa razi de rasul din sala .. ca erau asa de haioase .. hihihihi). Parerea mea ca Ryan Reynolds a jucat criminal.. Sandra.. ca de obicei . a fsot Sandra Bunok🙂

  4. am auzit multe despre el. mi se pare foarte tare ideea filmului si chiar merita vazut (macar pentru ryan…sau pentru sandra, care la 40 si ceva de ani arata foarte biinee)😀

  5. De ce tot cauti tu perfectiunea?
    Ce vrei sa faci cu ea?
    Pun pariu ca vrei sa o vinzi. Si apoi sa risipesti banii pe chestii gratis.
    Cat despre filme… traieste-ti visul, nu-ti visa viata.
    Uita-te la filmul.
    das wilde leben – released as Eight Miles High
    apoi raspune-mi pe mail daca vrei sa te mariti cu mine.

Lasă un răspuns

