Sa facem cunostinta cu Mihaita!

Daca tot a sesizat Bloguderas, faptul ca pe’aci am catei si iar catei, poftim ca am facut diferenta!🙂

Raeka

Raeka

El e Mihaaaaaitaaaaaa! Imi e foooarte fooooarteee drag, desi ultima oara cand am fost la el, mi’a rontait degetu’ cam rau…nu era in toanele lui bune! Dadea si cu capu’ in galeata cu apa, clar era irascibil! Incerca el sa spuna ceva, dar inca nu’l inteleg!🙂

Raeka

Raeka

Raeka

9 gânduri despre „Sa facem cunostinta cu Mihaita!

  1. Da, pentru ca e simpatic si amuzant…asa ca tine.🙂
    Upsss…era simpatic si amuzant, caci vorba prietenei mele: nu mai e printre noi, a trecut in lumea celor drepti.🙂

Lasă un răspuns

