Gugaleste omule, gugaleste!

Raeka

Raeka

Sa vedem cum ajung oamenii la blogul meu. Voi enumera doar cateva cautari, mai haioase, de ieri.
Ei cauta pe google urmatoarele:

„mai vreau placere” – hihi, si eu! Nu stiu daca te’a ajutat cu ceva blogul meu, dar ma poti contacta in particular si o rezolvam noi cumva! :))))

„melodii de iubire despartire” – fraaatele meu, asta cauta toti cand sufera din dragoste, dar ei nu stiu ca asta amplifica starea aia de kkt de o mie de ori mai mult!? Asta’i o fata, clar! Daca tot vrei sa asculti ceva, baga un I will survive.🙂

„cum sa faci spatele mare” – hey…don’t ask me…ask Gini! :)))

„de unde luam iarba” – ehh…asta’i alta poveste! De la mine in nici un caz nu, dar contacteaza’ma, o rezolvam cumva!

„dragostea fata de aproape poate schimba” – Zici!? …aaa..stai, tu doar cercetai.

„va fi ca si cum te’ai arunca de nebun in” – Ce’a vrut…habar n’am!

„o picatura mare” – asta probabil ca ma cunoaste! :))

„filme pentru laba”

„les tunu de barcelone”

Cam atat caci m’am plictisit!

Raeka

6 gânduri despre „Gugaleste omule, gugaleste!

  1. Sau mai aud pe la prieteni. Si mai revin, din cand in cand:) si in momentul ala stau si se gandesc… rae…sworl….(punct)word….ress(punct)com…:))

Lasă un răspuns

