Ahhh…viata!

Extraordinar!!!! A fost adevarata zicala conform careia un sut in fund este un pas inainte!

Cand firma la care am lucrat cu drag si spor pentru atatia ani, a dat faliment, am simtit ca se termina lumea! Cate lacrimi am varsat, cat de frustrata si necajita am fost, toti au aflat! Eram terminata! Nu’mi plac schimbarile, asta o stie orisicine!

Insa, stati linistiti, mi s’a deschis o alta usa, m’am angajat la o firma care m’a facut sa’mi revin instantaneu. Cand ma uit in spate, imi vine sa rad…cat de mult am putut sa ma consum…pentru ceeee!? Pentru nimic! Dar acum am invatat lectia! Multumesc!

Cum imi place sa impartasesc totul, am facut cateva poze ale noului loc de munca, caci dupa cum v’am spus este exact ce’mi trebuie (intr’adevar, e putin cam departe, dar merita…oricum seara lucrez peste program pentru a evita traficul):

Raeka

Raeka

Raeka

Raeka

Raeka

Raeka

Raeka

Raeka

Raeka cea fericita!

14 gânduri despre „Ahhh…viata!

  1. @Dany, welcome! Nu e pe gustul tau!?
    @Alex, in Baneasa.🙂
    @Trosnik, ai grija…nu vrem sa starnim invidii!
    @Sangerica, tu sacai oamenii cand viseaza, pai e frumos!?

  2. draga Raeka,

    iti multumesc pt ca nu ai postat acea poza in care eram impreuna la birou …. in felul asta raman inca anonima … anonim … ca deh … asa’mi place😛

  3. Doar ce-am depus si eu cv-ul si m-am intors de la interviu. Iti multumesc mult pentru ajutor si ca mi-ai deschis ochii. Sper sa ma accepte!😀. Abia astept sa fim colegi😉

  4. @Oarecare, totu’i sub control, relax!
    @Alex, iti voi pune o vorba buna! Altfel, la ce’s buni prietenii!? Dar din dar se face rai, nu!?

  5. ba daaa, da parcă ar fi de pe altă planetă. există şi la noi în tară aşa ceva? parcăi rupt din loboratoarele lu 007.

  6. iti inteleg perfect starea de deprimare in momentul concedierii, insa nu ar trebui sa ai resentimente pentru cei ce te-au pus pe lista de concedieri. Vezi tu, uneori chiar este nevoie sa fie facute restructurari, unii raman , altii pleaca … asta este viata. Iti vorbesc din conostinta de cauza, caci in urma cu 2 luni am fost nevoita sa fac restructurari si nu cred ca cineva ar putea intelege cat de greu mi-a fost sa fac acea selectie. Am simtit ca se rupe ceva in mine, mai ales in ziua in care i-am anuntat pe cei ce trebuiau sa plece. Mi-a fost atat de greu sa-i privesc in ochi, dar am facut-o. Probabil ca, la randul lor, au simtit la fel ca tine.
    In alta ordine de idei, e superb noul tau loc de munca. Cred ca multi te-ar invidia pentru asa ceva. Esti norocoasa – ai fost concediata si acum ti-e mult mai bine. Succes!

  7. @Lorena, nu ai inteles🙂 Concediere, care, cum, cine, unde!!!??? Doar pe mine m’au concediat astia, pffff…sunt praf! :))) Daca nu e concediere, ce facem cu resentimentele fata de responsabil!?😀
    Oricum in micul meu pamflet era vorba de o firma care s’a dizolvat…asadar, data viitoare fii mai atenta!
    @Dani, la noi nu, poate in Rusia da!🙂

Lasă un răspuns

