O picatura cu emotii.

Raeka

Raeka

https://raekasworld.files.wordpress.com/2009/05/taxi-stelele-care-cad1.jpg

Traim intr’o lume cu mii de posibilitati…sau niciuna!

Ce vezi cand ploua!?
Trecutul, prezentul sau viitorul!?
Poate ai o viziune de ansamblu sau poate nu vezi nimic!

Geamul plin de picaturi este ca si un tablou maret:

Ele exista aparent haotic pe toata suprafata sa. Mai mici, mai mari, mai apropiate una de celalta sau mai distantate.

Avem traiectoria fiecareia care e atat de asemanatoare si totusi atat de diferita!

Uneori, cand una dintre ele pare ca nu va reusi pana la final, o alta vine si o atrage pe traiectoria sa, astfel formand o picatura mai mare, care’si continua drumul cu succes.
O picatura care desi parea ca n’are nici o sansa, astfel a mai castigat o batalie din marea lupta cu Maria Sa Timpul.

Unele dispar la jumatatea traseului, altele ajung mai greu sau mai usor la final…toate vin si se duc intr’un timp atat de scurt, sunt inlocuite de altele care urmeaza acc traiectorie, mai scurta sau mai lunga, mai agresive sau mai molcome…insa toate exista doar o clipa!

Sunt constienta de cat de grandios este acest tablou, insa uneori vad doar picaturile care se transforma atat de repede in NIMIC !

Maria Sa Timpul castiga lupta cu fiecare, dar nu mereu le rapeste satisfactia de a mai fi castigat cate o batalie.
S’ar plictisi si oricum le vrea antrenate pentru batalia finala! Altfel n’ar mai avea nici un farmec.

Le iubesc si le invidiez pentru ca in ciuda efemeritatii lor au gratie si isi joaca rolul intr’un mod exceptional, fiecare in parte, netinand cont de cealalta, iar impreuna sunt un vis minunat!

Desi pot transmite multe energii benefice sau imi pot activa multe emotii, ele nu simt ura, furia, teama, gelozia, invidia, durerea. Ele nu simt nimic pentru ca ele nu sunt constiente de existenta lor… sau a mea, insa eu le pot percepe cum vreau si ma pot bucura de viata lor!

Acum ma simt atat de slaba incat ar fi cazul sa vina picatura salvatoare, sa ma duca inainte…sau poate asa e sa fiu, una care se deplaseaza mai greu pe geamul universului, una molcoma!

Ma doare ca nu pot fi una puternica, ca nu pot sustine o alta picatura care are nevoie de ajutor pentru a’si continua drumul, insa pentru nu a crede ceilalti ca sunt nebuna si practic pentru a nu o lua razna, incerc sa fiu una demna! Lucrez la asta, caci altfel cica nu esti o autentica picatura cu emotii!
…adica lucrez la aparente! Aparentele pe care le’am urat dintotdeauna! Tre’ sa arat ca nu’mi pasa, ca nu ma doare, tre’ sa fiu puternica si luptatoare! Pana la urma transformarea va fi completa, insa merita!? Nu voi avea mustrari de constiinta stiind ca am omorat un suflet!? Dar oare nu i’am facut un bine!?

Deeeeeee ceeeeee!??…fklaagh;jh Ahhh…viata!

Raeka

9 gânduri despre „O picatura cu emotii.

  1. Pingback: O picatura cu emotii. Video

  2. foarte fain ce ai scris tu aci. ma bucur ca ai revnit la stilul tau.🙂
    revin si cu comentariu mai bun…acum chiar nu’s in stare sa mai gandesc, sunt sec…at.🙂

  3. asaaa…am revenit.
    ideea e ca fiecare din noi tre sa creada ca o picatura o sa’l ajute, o sa’l traga pe traiectoria sa, sa formeze un tot, un ceva complet, o picatura mai mare. fara aceasta speranta riscam sa pierdem imediat lupta cu „Maria Sa Timpul”. nu zic ca formand acea picatura mare cu o alta vom invinge, da’ sansele de a rezista sunt mult mai mari decat in celalalt caz.
    si viata pe plina de posibilitati…tre doar sa deschidem ochii larg si sa intindem mainile catre ele…🙂

  4. ps: raeka vrei sa incerci sa schimbi timezone-ul ca sa nu mai parem niste somnambuli (la ora 6:36 dormeam inca cu telefonul in mana – telefon care tot incerca sa ma trezeasca de vreo 20 de minute)

  5. Apropo… mie imi plac si picaturile mici care dupa ce trece ploaia lasa o urma pe geam (o urma a existentei lor). Chiar acum ma uit la un geam (un geam care probabil nu a fost spalat de multi ani) este plin de semnatura multor picaturi mici mici.. dar care s-au incapatanat sa lase un semn al trecerii lor … aaaa… darele lasate de picaturile lipsite de personalitate care au mers in grup (dupa binecunoscutul spirit de turma) sunt putine, urate si par cu mai putina personalitate….
    Hmmmm…in schimb daca imi arunc privirea pe un alt geam aflat mai departe de mine… picaturile mele mici si pline de personalitate (cum le vedeam pana acum) au disparut pentru mine – nu au lasat o urma a trecerii lor suficient de puternica – se vad doar urmele acelor picaturi care si-au unit fortele…

    Mda… trebuie sa termin cafeua clar .. prea multe sentimente contradictorii.. oricum un lucru e cert in mintea mea…geamul meu e muuult mai frumos cand ploua decat acum cand e uscat… picaturile sunt mai frumoase cand sunt picaturi… semnele lor nu le pot egala oricat s-ar stradui ele
    Hmmm…. parca vreau sa ploua un pic…incep si eu ca Matei care acum cateva zile si-a pus 3 dorinte: 1) sa vina vara 2) sa ploua 3) sa ninga. Se pare ca dorintele lui au fost ascultate de cineva: a venit vara, a plouat si ieri cand erau acei nori negri inainte sa inceapa sa ploua am avut senzatia pentru o fractiune de secunda ca afara ninge (dupa ce mi-am revenit din uimire am constatat ca fulgii mei de nea erau doar fulgi de la plopi dar care imitau atat de frumos zapada)

  6. @Sangerica: Daca viata era plina de posibilitati pentru fiecare dintre noi, care ar fi fost nebunul sa nu le valorifice!? Trebuie sa acceptam ca nu suntem egali! Ca sa nu intram intr’o disputa inutila (chiar nu mai am energie pentru asa ceva), vreau sa concluzionez prin a’mi expune din nou parerea: fiecare cu destinul sau!
    @Trosnik: Am sorbit cu multa placere cuvintele tale! Stiu eu de ce te iubesc!
    @lorena: Picaturile din viata mea oricat de mici ar parea pentru restul, sunt foarte vizibile pentru mine…si da, lasa urme ale naibii de adanci, iar acestea vor disparea odata cu a mea!
    P.S.: Bine ai venit!

  7. un…. intelept spunea ca nu trebuie sa vrei sa stergi nici o zi din viata ta pentru ca cele insorite iti dau bucuria iar cele noroioase iti dau o lectie.
    nimic nu se compara cu suferinta proprie, insa..dupa ce aceasta trece exista si o parte buna a lucrurilor si dupa parerea mea, una exista sigur si anume ca intotdeauna se poate mai rau:P

Lasă un răspuns

