Despre Cabaret Nights !

Raeka

Raeka


https://raekasworld.files.wordpress.com/2009/04/videoclip-onlinero-1240826918.jpg

Dupa ce cu greu m’a scos din pantofii sport, nevasta’mea m’a dus la Athenee Palace Hilton, care a organizat un spectacol de Cabaret. Producator, prezentator si protagonist principal – Horia Brenciu.

Cu ocazia asta am observat: Brenciu chiar e talentat! Stie sa faca un spectacol, transmite numai voie buna! Are o voce impresionanta, care se potriveste ca o manusa pe melodiile lente, iar cover’urile dupa Frank sau Elvis au fost foarte tari!

Duetele mi’au placut cel mai mult. A cantat cate o melodie cu fiecare din fetele de la RALLSA. Evident ca nu auzisem de ele, dar m’au impresionat intr’un mod foarte placut! Voci bune, prezenta foooarte placuta..ce mai, blonde frumoase foc si talentate! Au terminat scoala de muzica, unele am impresia, chiar si Conservatorul! Felicitari pentru ele!

Au mai fost si alte doua voci, necunoscute urechilor mele, dar la fel de talentate si placute.

Ceva imi scapa…fetele au cantat perfect melodiile de la ABBA – si nu numai, insa nu inteleg de ce nu au piesele lor, sau daca au, de ce nu sunt promovate!

Nu in ultimul rand, tre’ sa adaug ca baietii din band nu s’au lasat nici ei mai prejos! Sunt adevarati profesionisti!

P.S.: Supa crema de ciuperci cu sofran…de li cioa saaaaaaaaaaa !😀

Raeka

9 gânduri despre „Despre Cabaret Nights !

  1. Dap… ai dreptate.. stie sa faca un spectacol si sa te faca sa te simti bine…l-am vazut si auzit la petrecerea de craciun.. hihihi.. si desi nu am baut alcool (eram cu masina) chiar m-am simtit bine

  2. bun, te am dus la brenciu, treaba buna, ti-a placut………dar de sambata asta nu spui nimic, draga mea?…inteleg ca patul matrimonial din brasov, straduta ingusta si muzica din centru’ nu te-au lovit in nici un fel ? hmmm… atunci, ciocarlica scrie pe tine de aici incolo:P

  3. Pingback: Despre Cabaret Nights ! Video

  4. Trupa Rallsa are postate inregistrari pe youtube, printre care si piese proprii. Sunt promovate, insa… suntem in Romania.. Totul merge lent.. si daca nu au legaturi amoroase cu fotbalisti, ori persoane publice, daca nu exista un subiect din care sa iasa ditamai scandalul… nu exista interes. Nu conteaza ca sunt frumoase, au studii muzicale, canta live chiar si in emisiuni unde nu este sonorizare buna..(negativul dat extrem de incet in platou)… Incet, dar sigur.. vor ajunge acolo unde si-au propus….pentru ca merita…🙂

Lasă un răspuns

