Despre compromisuri…

Raeka

Raeka

Traversam o perioada foarte grea…cel putin pentru unii . O perioada in care tre’ sa ne revizuim stilul de viata si sa limitam totul la minim.

Vom avea doua categorii de baza: stapani si sclavi!

Vei fi stapan sau sclav!?

Daca vei avea norocul si sansa sa fii stapan, cat de drastic vei putea fi!? Integritatea va disparea definitiv! ?Vei anihila complet omul din tine!?

Daca vei avea ghinionul sa fii sclav, cat de mult vei putea indura si pentru cat timp!? Iti vei putea pastra demnitatea!?

Pana unde esti dispus sa mergi pentru a’ti atinge scopul!? La ce anume poti renunta si pentru cata vreme!?

Se zice ca ajungi sa cunosti un om atunci cand e in saracie! A venit vremea sa aflam!

Prietenii ce rol vor avea!? Acum ai o justificare mai puternica pentru a’i tine aproape!?

Prieteniile false se vor raspandi ca si gripa la cei cu imunitatea scazuta!?

Cele mai mari compromisuri le’ai face in sfera profesionala sau in cea personala!?

In ciuda problemelor si a greutatilor, cat de drept te poti mentine!? Cat timp!?

 Important e ca atunci cand deviezi sa nu o faci pentru mult timp…

Totusi tre’ sa ne gasim sprijinul…pentru a putea ramane oameni!

Pana la urma dupa cum spunea si Henry Miller:

 

Fiecare om are destinul sau, singura regula este sa-l accepte si sa-l urmeze oriunde l-ar duce!

Raeka

8 gânduri despre „Despre compromisuri…

  1. tu sti bancul cu paianjenul …… si faimoasa replica „unde ma duci bestie”?…. e la asta m’am gandit cand am citit ce ai spus tu aici ….
    bafta, baftone si baftulitza

    • 1. sincer nu vreau nici una nici alta… imi doresc ceva de mijloc
      2. dupa cum am zis la 1. – nu imi doresc .. deci daca ar fi sa fiu.. nu as fi drastic (asa cred si sper)
      3. sper ca nu
      4. cu atat mai mult … sper sa nu se intample asta.. (bine era ipotetic.. am zis ca nu vreau)
      5. ghinionul.. hmm..nici asta nu e de dorit.. habar nu am cat as putea
      6. demnitatea de sclav? da clar.. in mod cert
      7. pana in panzele albe.. doar sunt taur
      8. habar nu am …
      9. un rol important
      10. inclin (si imi place sa cred) ca da
      11. s-ar putea sa.. desi .. hm.. . ar fi pacat
      12. in sfera pro…
      13. aici depinde si de ce e mai sus.. ma refer la partea cu prietenii
      14. sper ca suficient

      –-
      ps: de unde draq a aparut intrebarea 14?? ca imi iesisera 13 la prima strigare si sincer si la a 2-a

      –-
      15. intr-un loc… bestial
      16. ca sa fii sclava – ar insemna sa fiu eu stapanul.. ceea ceam zis deja ca nu as vrea.. poate egala …:)
      17. hmmm.. am raspuns mai sus.. :))) hahaha
      acu mi-a picat .. daca am sclav si stapan .. e ok.. sunt la mijloc.. exact ce imi doream.. fuck.. cum le stiti voi pe toate

Lasă un răspuns

