Iata’ma!

 

 

Raeka

Raeka

 

Aş fi vrut sa te atrag în mrejele mele sa începi să mă iubeşti mai mult decît pe tine, să am cheia sufletului tău, să îţi cunosc toate temerile, să te învăţ să iubeşti asa cum şi-ar dori sufletul meu pentru a mă face fericită asa cum imi doream.

Imi doresc decît să fiu soarele care te încălzeşte, ploaia care te udă, vîntul care te loveşte atît de tare pentru a’ţi arăta durerea din sufletul meu, dar în acelaşi timp.. aş vrea să fiu razele soarelui care te încălzesc ori de cîte ori îţi este frig. Te plac atît de mult încît mi-as dori să fiu tot ceeace te înconjoară.

Totul ne desparte: distanţa, viaţa, oamenii, poate şi destinul, dar dacă ai privi dincolo de fereastra camerei tale m-ai zări, pentru că sunt totul ce este în jurul tău, sunt depărtarea, sunt apusul şi răsăritul … Sunt totul şi totuşi nimic.. Ai ascultat vreodată ploaia?? Ai privit-o cum sărută pămîntul, iar acesta ii răspunde la sărutări sorbindu-i picăturile? Ai vrut vreodată să plîngi, dar disperat ti-ai retras lacrimile înăuntrul tău?

Îţi trimit lacrimile mele pentru că sufletul meu se îneacă în lacrimi; îţi trimit sufletul meu pentru a-i da viaţă prin tine..

Gîndeşte’te la mine, fii pămîntul meu, lasă-mă să fiu ploaia ta…   

E un simplu copy paste…

Raeka

19 gânduri despre „Iata’ma!

  1. Oricum, toate trairile astea le-am simtit din plin, a fost intr-un mare fel dar ma bucur inca si ma voi mai bucura pt ca le simt. Eu ma bucur de partea frumoasa din ceea ce este aici pentru ca sunt un om norocos si exista acel cineva in viata mea care’mi trasmite multe chestii faine si care primeste de la mine multe chestii faine …. e chestie de noroc … spun eu🙂

  2. ai dreptate mai sangerica, CHESTIILE FAINE SI IMPORTANTE NU SE OBTIN USOR, dar si cand ajungi sa le ai, satisfactia, dorinta, sentimentele, aerul … totul e mult mai frumos si maret

  3. cand iubesti …. IUBESTI, iubirea nu poate fi adevarata, falsa sau mai stiu eu cum, sentimentul acesta este unic de fiecare data iar ideal ar fi sa existe reciprocitate …..

  4. Da, #oarecare, asa e cum spui tu, insa majoritatea confunda ceeace au cu aceasta iubire unica, asta spuneam…iar iubirea fara reciprocitate nu e iubire, e obsesie!

  5. oare …..
    de fapt vin si te intreb ce este „iubirea”?
    eu as zice mai degraba ca este ceva ce simti, nu poti atinge, nu poti cuantifica, e o stare … iar acest lucru nu are nici cea mai mica legatura cu a primi in schimb ceva, chiar de acel ceva se numeste reciprocitate sau altfel …. ideal, revin ;)), ar fi ca acest sentiment sa existe intre 2 oameni iar atunci beatitudinea isi spune cuvantul

  6. pai, #oarecare, intr’adevar, iubirea teoretic nu inseamna un schimb, nici o negociere, ea este sinonima cu altruismul si cu daruinta neconditionata si nelimitata! Atata timp cat cat cei doi au aceasta gandire avem doi oameni fericiti…insa daca o are doar unul dintre ei…atunci ceva nu e ok, iar unele da, pot fi obsesii!

  7. Norii sunt copilasii lui! Mai zapaciti de felul lor, uneori enervanti, dar nu tre’ sa te deruteze, caci si ei au nevoie de atentie! Egoistule!

Lasă un răspuns

