O convorbire nocturna banala!

Raeka

Raeka

Ajung si eu ca omul azi’noapte acasa pe la un 1 . Deschid tv’ul, butonez si gasesc pe Discovery  emisiunea „Misterele crestinitatii” Fooarte tare, imi zic! Hai sa vad despre ce e vorba daca tot vin sarbatorile pascale.😀

Interesanta emisiunea de altfel! Tot felul de experti analizau importanta si rolul pe care le’a avut Magdalena, vis’a’vis de Isus, de crestinism, aducand in prim plan spusele evangheliilor, a manuscriselor din perioada crestinismului timpuriu  si nu numai. Oricum ramane un personaj controversat, tocmai pentru ca in acele timpuri femeia nu putea reprezenta ceva puternic si nu ar fi avut cum sa influenteze viata unui barbat, mai ales una care era considerata pacatoasa si posedata de demoni (epilepsie sau alta boala – mai nou😛 ) !

In fine, uite asa eram eu prinsa’n povestea asta cand imi suna telefonul. Mai jos conversatia! Nu tre’ sa mai adaug decat ca numele sunt fictive.

EU: -Alo!

EA: -Alo! Buna, te’am deranjat, dormeai!?

eu: -Nu dormeam. Cu cine vorbesc!?

ea: – Cu Lola!

eu: Care Lola!?

ea: Prietena cu Antonela

eu: Asa, care’i problema!?

ea: Pai, nu’i nici o problema, vroiam sa te invit la o cafea!

eu: De ce!?

ea: Stii, ti’am vazut pozele si …vroiam sa ne vedem!

eu: liniste (Ghita: Ce poze, unde , cum…wtf !?)

ea: Spune’mi daca te deranjez, daca dormeai! (posibil zicea ca reactionez mai greu din acest motiv :))

eu: Nu conteaza…tot n’am inteles de unde si pana unde vrei tu sa ne intalnim!

ea: Esti BI…nuuu!?

eu: NU

ea: Pai..mi’a spus Antoanela ca stie pe cineva care e BI, ca te pot suna la orice ora si mi’a dat nr de telefon!

eu: NU sunt. Ti’au parvenit niste informatii gresite! Acum ca ai rezolvat misterul….          ( Ghita: WHAT THE FUCK !!!????)

ea: ok, imi pare rau daca te’am deranjat…

eu: ok, noapte buna, te pup! (asta’i un tic verbal, chiar nu era cazul acum)

ea: noapte buna. Si eu te sarut…pe gurita!

pffffffffffffffffffffffffffff

Mi’a luat tot cheful de emisiune, am fumat o tigara cu frate’miu care tocmai aterizase si m’am dus la culcare direct!

Raeka

P.S.: M’am enervat, desi mie’mi plac femeile, asta o stie oricine..Antoanela putea sa ma intrebe inainte de a’mi da numarul de telefonul! Asa ar fi civilizat! In fine..

11 gânduri despre „O convorbire nocturna banala!

  1. eeee grasa mea….mai sunt si d-astea …cu pofte in noapte..::))))important e ca esti cautata….faza cu tel ….eu a-si fi sunat-o pe antonica asta si-i ziceam cateva de noroc…dar ma rog nu esti u genul….dar daca vrei te ajut eu ..;))pupicei pe gurita…..::::::)))))))))))))))))

  2. Pacat ca nu sunt fata.. sa pot sa te sun si eu noaptea la 1 sa iti zic ceva de genul: „Si eu te sarut…pe gurita!”
    Apropo.. preferai sa te sune unu sa te intrebe cum face nu’s ce la calculator cum am patit-o eu?? De atunci am invatat regula de aur: cand faci nani.. dau telu’ pe silent

  3. iata ce am dedus io:
    1. Lola (nume predestinat de dama de companie – „cum sa’ti spun?”, „spune’mi cum vrei tu iubitule”…”o sa’ti spun lola”…”vai ce nume frumos ai ales pt mine! Lola…cat imi place”) te pupa in incheiere…pe buze

    2. tu initiezi sarutu’ cu Lola (din reflex cica)

    3. Niki te pupa si ea pe buze…tot in incheiere (desi chiar ea zice ca nu esti tu genul…ei)

    ce deduc io acum: Niki = Lola…ambele te pupa pe gurita si ambele in incheiere…
    si al doilea rand: ca e mai libera reteaua noaptea, din moment ce tot felu’ de personaje suna…

    pese: daca antonela te avertiza, nu te mai pupai cu lola. asta e in al treilea rand.😆

  4. Hihihihihihi…
    @creve .. si daca.. ii place? =))

    aaaa sa nu uit.. nu va mai luati de Lola – va rog frumos… (catelusa mea nu are nici o vina)

    ps: Sangerica bune deductii – cel putin la Lola a mea e adevarat.. (e cam …hmmm… cum s-o zice la caini la o dama de companie??? :d )

Lasă un răspuns

