Vicky Cristina Barcelona

Raeka

Raeka

As fi pus ca de obicei o poza aleasa de mine, dar asta’i chiar pe gustul meu!

Intr’un sfarsit am mai vazut un film bun: incitant, intrigant, are un farmec aparte plin de nonconformism, de nebunie specifica firilor creatoare, artistilor, celor care nu se incadreaza in canoane, care nu respecta convenientele sociale…un alt fel de poveste, una care te face sa evadezi din cotidian, care te face sa pui la indoiala sensul si intelesurile vietii, sa intrebi: „Oare de ce dupa atatia ani de civilizatie, oamenii n’au descoperit inca iubirea!?” s.a.m.d.

Plus de asta, eu una d’abia reusesc sa tin in frau sentimentele pentru o relatie normala…clar n’as putea face fata uneia de genul triunghi amoros! No way!

Daca il privesc din alta perspectiva, pot spune ca e plin de frumuseti: actorii, peisajele, muzica, vocea povestitorului!Woody a demonstrat din nou cat de bine se pricepe in a pune laolalta ingredientele potrivite pentru a’i da o savoare exotica , pentru a ucide aparent firescul din realitatea cotidiana!

 „Life is the ultimate work of art!”

Raeka

31 de gânduri despre „Vicky Cristina Barcelona

  1. Mda.. stiu ca o sa sariti pe mine… dar.. la cat de multe am auzit despre filmul asta, dupa ce l-am vazut am ramas dezamagit de el.. (desi recunosc.. mi-au placut fetele din el😉 ).
    Concluzia mea fost: un film tembel dar care m-a facut sa zambesc🙂 ceea ce e de bine totusi

  2. Pai cam asta ar fi ideea filmelor: sa’ti induca o stare de bine, chiar daca au sau nu legatura cu realitatea! Iar filmele tembele sunt si alea de mai multe feluri caci pot fi enervante sau amuzante!
    Uratule! Uratule! Uratule! Si inca ceva: daca ne place acc jucarie asta nu inseamna ca ne si jucam in acc fel cu ea!
    Concluzie: Ce sa inteleg, ca daca nu auzeai nimic, poate ziceai si tu: bunicel, merita cateva ore! ?

  3. he he he, ti’a zis’o ce sa mai
    nu comentez de film pentru ca nu l’am vazut asa ca va las sa dezbateti pe aceasta tema … daca e vorba de tiruri … continuam😉

  4. Ahaaaa.. bingoooo .. deci am aflat si eu raspunsul cu ocazia asta .. hehehehehe… ca cineva RAU (cum sunt tablitele alea cu – CAINE RAU – si de fapt e un catelus simpatic).. nu a vrut sa imi zica cand am intrebat😛

  5. ok, f tare, ma distrez copios …. mai intelege cineva in afara de mine discutia dintre raeka si trosnik? dar oare mai este altcineva pe aici? :))

  6. voi va mai aduceti aminte de eight below ,,,, daca l’ati vazut … asta da film, pe mine m’a emotionat teribil … buna idee sa bage cateii, daca ar fi fost schimbati cu oameni n’ar mai fi avut nici un farmec … nah ca spun si eu ceva de filme ….🙂

  7. Oarecare, ai crescut in ochii mei! Nu’mi vine sa cred, eram aproape de inec, nu intelegeam ce se intampla…cu mine, cu Trosnik…noroc cu tine! Tot respectul! Eight Below rules! Touching rau de tot :)))))))))) Un suflet sensibil, rarisimo
    Auzi…dar tu nu esti fata cu tirurile!? :)))))))))))

  8. multam fain raeka, intr-adevar sensibil film
    si da, trosnik, nu a fost un film care sa-ti aduca zambetul pe buze ci mai degraba o lacrima in coltul ochiului
    aaaaa, ai inteles gresit, eu tirurile le vad din masinutza mea voioasa … dar am comentat faza respectiva si am recunoscut ca nu ma gandisem niciodata la tiruri … ideea e ca acum, odata insurubata chestia cu tiru … musai sa facem rost domle de un tir ca altfel e pacat ….😛

  9. Noroc cu criza. acu le iei la juma de pret.. sau 2 la oferta

    ps: nu.. io nu am pus picior in tir sau.. hmm.. am pus??
    grea dilema.. parca parca am mers totusi cu un cap de tractor d-ala.. da in dreapta sau nu am mers si e doar in imaginatia mea?? greu de zis
    am o vaga senzatie ca am mers in Craiova pe Lipscani pentru cine stie zona .. :))) strada interzisa traficului auto

  10. pai e simplu draga trosnik, ai mers, nu ai mers …. ai mers, nu ai mers … nici tu nu esti sigur …. asa ca iti propun sa luam un tir neica sa vedem cum e ca si asa tu ai deschis subiectu’

  11. Cate una pt fiecare colt.. deci caate colturi are? ca sa stim de cati e nevoie ..
    Ups.. vad ca discutia e la fel de tembela ca si filmu.. scuze .. ma cherie pentru ca ma iau de film .. dar sa stii ca zambesc cand zic asta.. ca si atunci cand vedeam filmu .. hihihihi

  12. Pai, eu una sufar de o usoara retardare, dar cu voi ce se intampla!? Na na na na na ..suuuntem RAZNA, nu nu nu ne pasaaaa…petrecem de nebuni fara bani in buzunar ca la 20 de ani , na na na raznaaaa, galagie, nebunie…aaaaa, ce face criza asta din om! Dar nimic nu e adevarat, va spun eu!

  13. 😛 iar ?? m-am saturat .. nu mai vreau.. gata!!! vreau vacanta..
    mai ales dupa ce am auzit ca la mine la firma ma asteapta o plasuta cu o sticla cu o licoare magica … (presupun ca are si o pasca langa ea ca si anul trecut)

Lasă un răspuns

