Sex la volan!

Raeka

Raeka

Dragul meu Trosnik imi da sa citesc urmatorul articol de pe http://www.promotor.ro :

Un bărbat din Norvegia a depăşit limita de viteză pe autostradă cu 33 km/h.

Conform AFP, tânărul în vârstă de 28 de ani a vrut să îmbine utilul cu plăcutul sau poate nu a mai putut aştepta până acasă şi a trecut la acţiune direct la volan. Şi nu a fost vorba doar de un simplu preludiu, ci de o partidă în toată regulă, la bordul unei Mazda 323. Viteza a crescut o dată cu pulsul, peste limita legală de 100 km/h, dar, în loc de desfătare carnală, şoferul va primi probabil o amendă grasă şi va renunţa la statulul de şofer pentru o perioadă.

Poliţiştii norvegieni spun că, pe lângă activitatea total în contradicţie cu condusul, şoferul făcea eforturi supraomeneşti pentru a vedea drumul, deoarece partenera aşezată în poală îi obstrucţiona perspectiva asupra şoselei. Deci putem spune că exhibiţioniştii au scăpat relativ uşor, cealaltă alternativă fiind probabil sinonimă cu ultima partidă de sex pentru cei doi…”

Acum vin eu si va intreb: Oare o fi rau!? Dincolo de eventualele consecinte, poate fi considerat si asta un sport extrem, nu!?🙂 Adrenalina cat cuprinde…ahh…nici nu vreau sa ma gandesc😛

Si unde mai pui ca acest articol m’a dus cu gandul la o intamplare foarte amuzanta si incitanta in acc timp:

                                        Personaje principale: ea si el

Locatia: masina
Actiune: ocuparea teritoriului strain
Tensiune sexuala: maxima
       Durata: suficienta                                                                                         Senzatii: euforie totala, copacii pareau ca se misca…cat de tareee !!
Elementul surpriza: asurzitorul claxon si …da, chiar se misca ceva: masina!
Deznodamant: cand ei ridica capul surprinsi. A naibii masina era in mijlocul strazii!
Penibilul situatiei: dupa ce masina a fost adusa in locul initial, cel care a claxonat a parcat in paralel si a tras inteleapta concluzie :          ” Fratilor, cand mai aveti chef de sex parcati si voi pe un teren drept!” :)))))))))
Final: au ras de s’au prapadit si n’au mai trait pana la adanci batraneti impreuna! Sic!

Raeka

26 de gânduri despre „Sex la volan!

  1. aaaaa … autostrada soarelui …. merge?

    tare „povestea” cu claxonul, sper ca exista acel el si acea ea si …. se vor mai vedea si in alta intersectie😀

  2. da da da, sunt extrem de curios ca si om …. dar am si imaginatie fff buna …. asa ca … acum cred ca eu de fapt eram persoana care claxona ….. apropo … faina pozitie de „a parca” masina ….. uha

  3. buuun.. din tot ce s-a scris aici am tras urmatoarea concluzie:
    daca ai chef (sau mai bine zis.. daca ai cu cine – ca degeaba ai chef si esti singur ..hihihiih) sa faci sex in masina – dar fara sport extrem (cu masina pe loc) – ar fi indicat sa iti iei cateva masuri de precautie (pe langa caciulitza – daca e cazul)
    Masurile (de precautie) ar fi : sa tragi frana de mana si in plus sa pui si ceva la roti .. ca cine stie ce miscari se mai fac in acele clipe si in acel loc extrem de stramt si se duce dracului frana aia de mana

  4. bai nene … am stat eu si m’am gandit …. ce ar fi daca mi-as face si eu un blog, ca si asa e la moda…. dar in care sa nu spun nimic ci doar sa scrieti voi si eu sa va raspund …. dar bagati de seama … nu’s mama omida …. oare ar fi indicat ori ba?

  5. „Oarecare” mama, fata te sustine! Farmecul nu’ti lipseste! Comentator sef sau sefa..inca nu am aflat, dar chiar nu conteaza…. asta’ti va fi viitorul caci cu criza asta nu se stie niciodata cand ai nevoie de un talent ascuns..asa ca dezvolta’l !

  6. NU .. nu poti sa o legi de copac.. daca vrea cineva sa treaca prin spatele (sau fata) masinii?? se va impiedica si iti va sparge si capu’ :))) deci nu.. in plus piatra la roata nici nu se vede .. si asta e si interesul nu? sa treci neobservat desi masina se zguduie din toate arcurile si amortizoarele ei .. hehehehe..

  7. Acum am o alta dilema: cum faci sa pui caciulita unde trebuie… si nu pe schimbator!? :)))
    Bai nene, priceputi sunteti voi, dar vin eu si va intreb: daca faci totul calculat unde mai e elementul surpriza!? Unde’i farmecuuuuuuuu’????

  8. Pai zii tu… acum comentam la rece.. asa ca putem sa gandim oricat si „oricum”.. atunci la cald.. situatia e alta.. mintea infierbantata (sau altceva) nu cred ca mai ai timp de gandit prea mult
    Referitor la caciulite – ai gresit ??? ai nimerit schimbatorul?:D hihihihi.. sau te referi la reclama la ochelari (sau lentile de contact mai exact) cu fata care confunda schimbatorul cu altceva😀

  9. hmmm, dar in masina ce are draga raeka????? hai, bine, fie, nu in intersectie la unirii la ora 12 ziua, dar de ce un asa NU vehement? ;)) e fain si in masina😀

  10. he he he, hai ca esti tare … la tir chiar ca nu ma gandeam …. sau te referi la cele de pe centura …. ca atunci devine total neinteresant … si apoi …. spatiu mare … alergatura si mai mare😛

  11. :))) NU am zis ca stiu.. ci ca doar am auzit.. clar???
    ps; nu cred ca era pe centura .. hehehehe.. povestea sotia tiristului.. nu stiu in ce intersectie se intampla.. da cert e ca nu i-a claxonat nimeni (nu o fi avut curajul necesar)

  12. E o minciuna gogonata in articolul asta, inventata de jurnalisti avizi dupa senzational. Nu avea cu 33 km/h peste limita legala. Avea cu 43 peste, pt ca limita e 90… In rest e pe bune🙂.

    ps: imi ia mai mult sa citesc comment-urile decat postul in sine… nu sunteti normali

Lasă un răspuns

