Iluzii, iluzii, iluzii !

Raeka

Raeka

Eu asa sunt: cand ma bucur sunt beata de fericire, ii imbat si pe cei din jurul meu! Sunt atat de deschisa, radiez pur si simplu ! Sunt cea mai fericita persoana de pe planeta, chiar simt bucuria cu tot corpul, cu toata fiinta mea dar… evident ca trebuie sa fie si reversul medaliei: cand sunt dezamagita ma comport ca si cum viata mi s’ar fi terminat irevocabil! Ma simt foarte rau! Fizic, psihic sunt daramata din toate punctele de vedere! Nu’mi doresc nimic si nimic nu’mi convine!

Nu incerc sa previn durerea, dezamagirea si suferinta, caci inconstienta cu care ma abandonez in fata fericirii este plata pentru ele! O plata pe care o dau cu cea mai mare placere!
Pentru momentele in care’mi vine sa tip de fericire imi asum toate trairile!

Gandindu’ma la toate astea, mi’am adus aminte de ce a spus A. Puskin

Iluzia care ne exalta ne este mult mai draga decat zece mii de adevaruri!

… si ma intreb: oare ma hranesc prea mult cu iluzii! !?

Raeka

35 de gânduri despre „Iluzii, iluzii, iluzii !

  1. bai nene, traieste viata si simt’o asa cum este ea … asta te face om si nu piatra, dar nu mai sta atat sa te gandesti la ea si sa o analizezi ca asta da dureri de cap ….🙂

  2. Mie’mi face bine cand ma exteriorizez, trebuie sa analizez totul caci de’ sunt fecioara, iar despicatul firului in 4 este domeniul meu! Trebuie sa vorbesc, sa discut, sa impartasesc..si nu in ultimul rand sa scriu! Oricum durerea de cap am rezolvat’o cu un wisky!😀

  3. e f bine sa te exteriorizezi, asta pune cireasa pe farmecul tau. despicatul ala de care spui tu la un momentdat oboseste … e fain sa poti discuta, impartasi si sa scrii dar lasa ce e negativ in spate si priveste spre alte chestii faine pe care le poti face acum, miine etc

  4. Pai…doar ma cunosti, in momentul in care Ghita isi doreste ceva, trebuie sa aiba! DAr nu am sa inteleg niciodata cum de isi doreste numai lucruri imposibile! Orice altceva i’ai oferi, refuza si iar refuza pana cand obtine ceeace vrea sau…in lipsa acelui ceva, se linisteste! Dar asta cere timp, nu mult, dar cere!

  5. mda, la teorie sta bine mai toata lumea, ideea e ca prin ”teama” asta ai timp sa gandesti lucrurile asa cum sunt, sa ”vezi” situatia din toate punctele de vedere…altfel se nasc iluziile, asa gandesc eu…..poate nu e bine, dar la mine functioneaza.

  6. 🙂 nu spui rau de loc, numai ca fiid vorba de teama nu poti fi deloc obiectiv iar gandurile te pot duce pe alte drumuri decit poate ar fi bine sa o apuci

  7. grasuta mea…..u stii ca mereu o sa ramai dragostea si desteapta mea frumoasa…si tare-n gura…:::))))dar io tot te iubi mult…asa ca de scapat nu scapi usor de mine…si apropo de dureri lacrimi fericire …bla bla bla……astea trec si vin ….fiecARE ISI POARTA RUCSACUL IN SPINARE….UNUL MAI PLIN ALTUL MAI GOL….DAR DACA INVETI SA ZAMBESTI LA ORICE SUT IN CUR….O SA VEZI CA FACI BUCI MARI SI FRUMOASE CA ALE MELE…::::))))))))))PUPA MAMA.MUAH.

  8. Acum sunt irationala asa ca nu mai stiu si nu mai vreau nimic! Vreau sa ma tina cineva in brate si sa’mi spuna ca va fi bine! Niki, crezi ca ai putea face asta!? Bem in seara asta!?😀 Alcoolica mica ce sunt!

  9. cand am vorbit de teama ca momentele bune sa nu tina prea putin, tocmai la asta m-am referit…ca trebuie sa gandesti lucrurile putin sa nu le confunzi cu iluzii….caci asta era subiectul, nu m-am referit la ganduri bacoviene:))…dar poate nu e bine sa fii atat de cerebral, cel putin nu trebuie sa fii la extreme…asa ca, istinel, nici ca mine, nici ca tine….dar cum?:))

  10. daaaaaaaaaaaaaaa….grasa mea eu credeam ca te-am corupt cu berea…..dar te-ai lasat asteptata.imi place cand faci primul pas…:::)))))normal ca bem !!!!

  11. hmmm…mai sunt doar 3 petale….prea putine sau poate prea multe .. dar in mod clar muuult mai putine decat clipele minunate..
    ….hic….

    Keep walking …..

    ps: io cu cine votez acum…

  12. he he he, tare simpatic ce a spus Trosnik
    si are un SAMBURE mare de adevar, desi eu n’as numara petalele ci pur si simplu as face pas dupa pas inainte pe cararile vietii mele🙂

  13. Fuck, fuck, fuck…m’am jucat cu focul, aia e, m’am ars! Durerea e fireasca acum, insa credeti ca pe viitor nu voi mai fi atrasa de flacarile jucause si frumos colorate!!!?? Slabe sanse caci fara foc nu e lumina, iar lumina e cea care ma tine’n viata! Aleea vietii mele era cam intunecata in ultima vreme, n’am avut cum sa rezist, tentatia era prea mare…dar a fost o flacara atat de mica si totusi m’a ars asa de rau! De ceeeeeeeee!???

  14. mai draga raeka,
    oricine se arde, nu asta e problema dai cu spray contra arsurilor, miere, albus😉 si pin’ la urma tot trece

    oricum, un lucru e cert, ce se termina prost nici nu merita sa continue, bine ca s’a incheiat
    so, don’t worry, be happy

  15. mi-ar placea s iti cunosc id-ul de mess sa mai schimbam opinii despre contururi abstracte:) imi plac mult textele tale si modul tau de a scrie:) simt sa iti intorc si eu felicitarile, chiar daca suna fad si platonic,dar t asigur ca e un gest sincer:) t mai astept pe blog:P

Lasă un răspuns

