El Grande Comandante

Raeka

Raeka

https://raekasworld.files.wordpress.com/2009/04/vama-veche-vino-sa-visam-sub-apa.jpg

Dragul meu prieten imi tot spunea: Hai MA in El Comandante! Oricate argumente imi aducea, eu nu si nu, caci aveam alte optiuni mai tentante, aveam de cele mai multe ori chef de clubbing nu de oldies, dar The Proclaimers cu a lor antica si de demult piesa, m’au chemat si asa am descoperit ce’mi spunea el de atatea ori. Acum cand il inteleg…:)

Mi’a placut, e mare, cu multe camarute pe nivele diferite, 2 baruri – teoretic idee buna, dar la ambele era full si cate un dj pe fiecare nivel. Cand am vrut sa ajung putin afara a trebuit sa intreb un tip unde’i iesirea :)) Si nu era din cauza alcoolului!

A fost plin, muzica si oamenii specifici Vamei, preturi ok insa melodia se lasa asteptata astfel incat am luat masuri: m’am dus la Dj, l’am batut in stilul meu caracteristic cu degetelul pe spate, l’am intrebat daca pot sa ascult o anume piesa, el: Care!?, iar dupa ce i’am adus la cunostinta titlul si interpretul, s’a inveselit brusc” Paai…se pooooatee!!!?? Cum altfel!!?” I’am strans mana in semn de multumire si ‘am plecat happy catre masa noastra. Peste alte doua melodii urechile’mi erau in extaz!

Visul🙂 mi s’a indeplinit! Am ascultat „The Proclaimers – 500 miles” la volum maxim, printre oameni care se balanganeau la fel de veseli ca si mine pe sunetul acestei melodii.

Asadar, il recomand…daca va place Vama, posibil ca il stiti deja!

Ne cheama Vamaaaaaaaaa, mai e putin pana la 1 Mai@ Pe plajaaaaa’n Vamaaa Vecheee

Raeka

Un gând despre „El Grande Comandante

  1. Pingback: El Grande Comandante Video

Lasă un răspuns

