Eu, sacoul meu, Rocky si luna plina!

Este o senzatie foarte linistitoare sa te plimbi prin cartier noaptea sub clar de luna plina!

Presupun ca daca esti un posesor de animalut ai mai multe sanse pentru a putea experimenta senzatia asta placuta.

MUZICA O saptamana plina. Dupa ce cu o seara inainte nu dormisem decat o ora, doua maxim, apoi birou pana la 5 (respectiv 7🙂 ) MUZICA, dupa asta alergatura prin Mall si prin Real, deja nu mai stiam de creierii nostri. MUZICA Stomacul urla de foame, cearcanele isi ocupau teritoriul din ce in ce mai vizibil iar corpul nostru deja functiona cu resursele rezerve. Becul rosu pentru pericol emitea un sunet strident…trebuia sa ne asezam, trebuia sa fumam si sa mancam!

N’a mai contat ca regula e sa nu mancam junk’food’ul lui nenea Donalds, mai ales noaptea la 12 ! D’abia asteptam sa ajungem la geam sa ne inmaneze simpaticul baiat, punguta cu prostii calde si delicioase! Apropos, au bagat astia si mini cascaval pane. Bunut. N’am mai avut rabdare pana acasa si hamburgarii au disparut imediat cu ajutorul mainilor noastre tremurande si al gurilor infometate! :)) Mirosul era divin, gustul daca’l simti foarte rar era extra! Ce sa zic…eram cele mai fericite! Oboseala se transformase in ceva peacefull, mi nu nat! MUZICA  Ne’a urat pofta buna si zamberetul taximetrist care facea stanga cu noi, de parca de pofta am fi avut noi nevoie!

Ajunse acasa am mai stat de vorba pana la un 2 fara ceva, apoi am taiat’o linistita acasa, unde Rocky facea 13-14 prin casa caci frate’miu inca nu ajunsese. Desi tot drumul visasem patul, d’abia mai tineam ochii deschisi, a trebuit sa fac si sacrificiul suprem, sa ies cu animalu’ !

Mai avea putin si ma tragea pe burta dupa el, dar dupa ce l’am eliberat din lesa, am putut sa’mi umplu plamanii zdravan de aer curat si rece , sa merg asa ca si teleghidata, sa admir florile albe si frumos mirositoare ale copacilor proaspat infloriti, copaci care de altfel au un farmec aparte sub lumina lunii! Am mai observat masinutele dormind care pe unde puteau, ca majoritatea dintre ele, fac parte din generatia tanara – un cartier de masini tinere! Iar simt nevoia sa specific ca e cel mai tare cartier din Bucuresti. V’ati plimbat prin IOR de curand!? Daca nu, ati pierdut caci e un parc de nivel european …foooarteee frumos!

Singurele treaze erau taxiurile care’mi mai tulburau linistea din cand in cand!

A fost o plimbare indicata caci dupa o saptamana in care am acumulat praf, toxine, fum de tigara si nu numai, aer inchis si plin de transpiratie prin cluburi si baruri, aerul acestei nopti a avut efectul scontat.

Imi este foarte drag orasul,  iar noaptea cand doarme e atat de cald si linistitor…parca eram un fulg – unul fericit !

Acum scriu pe muzica, tot ce fac imi place sa fac pe muzica, dar pentru mica plimbare de azi noapte n’am avut nevoie de ea, n’avea ce cauta in linistea aceea parfumata plina de umbre si arome nocturne!

Acum tre’ sa ma apuc de curatenia de Paste…am fentat’o toata saptamana, nu mai am ce face! Dau muzica mai tare si ma apuc de treaba!

PS: Cum fac sa scap de 500 miles ???? Oare daca ajung in El Comandante ‘oi reusi !?

Raeka

Lasă un răspuns

