Am scapat de o obsesie!

Cand cineva nu traieste asa cum gandeste ajunge sa gandeasca asa cum traieste…iar tu o faci de multa vreme…e prea tarziu pentru tine!

Raeka

Raeka

A venit primavara, a venit si curatenia!

https://raekasworld.files.wordpress.com/2009/04/askillz-feat-krafty_kuts-happiness.jpg

Azi imi este mai limpede ca niciodata: trebuie sa scap de o obsesie!

Este o zi minunata tocmai pentru ca vad lucrurile atat de limpede.

 E ca si cum ar fi fost o iarna foarte grea, cu ninsori, geruri, cer intunecat, atmosfera apasatoare, iar in ultimile luni soarele incerca sa’si faca aparitia timid la inceput, apoi cu din ce in ce mai multa putere. Am rezistat tocmai pentru ca stiam,  pana la urma il voi revedea in toata splendoarea lui. Asa a si fost, dar ca azi parca n’a mai fost de multa vreme…atat de stralucitor, nici un norisor care sa’i fure din farmec!

Sunt atat de increzatoare! Odata cu primavara am scapat si de obsesie! Constientizarea ei mi’a luat cam mult timp si energie, dar si in momentul in care o fac, nu mai exista cale de intoarcere!

Asadar, am mai aruncat un lucru nesanatos din viata mea! 

It feels so good!

 

Raeka

8 gânduri despre „Am scapat de o obsesie!

  1. Pingback: Am scapat de o obsesie! Video

  2. Oh, we’re sinking like stones,

    All that we fought for,

    All those places we’ve gone,

    All of us are done for.

    We live in a beautiful world,

    Yeah we do, yeah we do,

    We live in a beautiful world,

    Oh, we’re sinking like stones,

    All that we fought for,

    All those places we’ve gone,

    All of us are done for.

    We live in a beautiful world,

    Yeah we do, yeah we do,

    We live in a beautiful world.

    Oh, all that I know,

    There’s nothing here to run from,

    And there, everybody here’s got somebody to lean on.🙂

Lasă un răspuns

