Omenia inca exista!

Raeka

Raeka


Daca tot n’am timp sa dorm cum trebuie, d’apoi sa mai si scriu aici, am zis sa sterg din paginile facute la inceput si ce mi se pare mai dragut sa postez. Sa fie activitate domnule!!! Asadar:

Iarna lui 2007, in perioada in care a nins si era zapada pe strazile secundare, intr’una din zile am hotarat sa o iau pe scurtatura obisnuita (sapt de dinainte o luasem numai pe arterele principale) prin spate pe la Dorobanti, pe acele stradute simpatice cu nume de orase..) Luasem acesta decizie datorita faptului ca preferam sa circul mai incet…dar sa ma misc totusi!

Am uitat sa specific ca masinuta mea nu era dotata cu anvelope de iarna si nici cu lanturi! In fine, mi’am dat seama prea tarziu ca putina zapada de deasupra ascundea o super pelicula de gheata…pe care patinam cu un mare succes…si la prima frana mai brusca mi’a intrat ABS’ul care saracu’ n’a putut face prea mare lucru! Asadar ma indreptam vertiginos spre cel din fata mea…am incercat frana de motor…nimic…La cativa centimetri de el am tras de volan dreapta si m’am infipt in maldarul de zapada de langa.

Buuuunnnn….pana aici, totul frumos, dar cand am incercat sa o scot de acolo, mi’am dat seama ca fara sa o impinga cineva n’am nici o sansa. M’am dat jos din Gugalas, vrand sa’l rog pe nenea din masina din spate sa ma ajute , constatand cu stupoare k era o tanti agresiva care’mi sugera sa ma urc din nou la volan, sa indrept rotile si alte chestii dintr’astea inutile oricum…am facut cum a spus nebuna, caci alta solutie nu prea aveam, dar evident fara rezultat.

M’am dat iar jos din masina, intre timp se adunasera alte 3, 4 masini in spatele meu -straduta fiind cu sens unic- , intuneri, nimeni pe strada..ochii tristi sa mi’i vada! In timp ce eu cautam cu privirea o silueta de barbat…ceva..am zarit la cativa metri mai departe, un jeep negru parcat, din care a coborat un domn cu palton, fular si pantofi…ca orice domn ce se respecta, a venit spre mine, a zambit si mi’a spus sa trec la volan, sa nu’mi fac probleme caci ma va ajuta el.

Zis si facut…eu la volan, iar domnul in maldarul de zapada impingand cu putere!!! Dupa ce m’a asezat din nou pe carosabil, a iesit din namete, si’a scuturat pantofii de zapada si in timp ce se indrepta zambind spre propria’i masina i’am strigat extaziata ca’i multumesc si ca a fost foarte frumos din partea lui ca m’a ajutat! Mi’a raspuns:” Cu placere, ma bucur ca te’am putut ajuta!” si a disparut in intunericul de unde a venit!

Cred ca nu mai trebuie sa adaug nimic…atata timp cat mai exista si oameni ca cel ce vi l’am prezentat mai sus, voi continua sa sper si sa ma bucur de fiecare parte buna a fiecaruia!!

Raeka

11 gânduri despre „Omenia inca exista!

  1. grasooooo….daca eram eu acolo te ajutam cu drag….si plus de asta te duceam si la o bericioaica::::))))manuta mea de omulet…te iubi multttt…

  2. 1.:) Asta iubesc si eu …fecioara din tine :)) Sa te vad pe tine in trafic, sunt sigura ca vei face ravagii, dar sper ca nu d’astea d’ale mele🙂
    Te pupaa fataaa.
    2) Fuck it…ai prins’o si p’asta! Mai Trosnik, nu mai pot sa fac nimic caci imediat iti dai tu seama! Tre’ sa am mai multa grija!🙂

  3. grasooooooo….ce n-si da eu sa coboare unul din jeep pt a-mi da o mana de ajutor…ii iau si piciorul:::0:)plus de asta ravagii am sa fac pt ca u esti a mea profa….si am simtit pe pielea mea adrenalina…u faci raliuri cu mine….::((te mai urci si pe doamne…cu gugalasul tau…noroc cu vocea mea…si da doamne sa iau permisul ca ii da al meu bidonas lu al tau gugalas cu fum in nasulas…:::::))))))))))))..pupa mama..

  4. grasuta meaaaa…….ce n-si da eu sa coboare unul din jeep pt a-mi da o mana de ajutor…ii iau si piciorul:::0:)plus de asta ravagii am sa fac pt ca u esti a mea profa….si am simtit pe pielea mea adrenalina…u faci raliuri cu mine….::((te mai urci si pe doamne…cu gugalasul tau…noroc cu vocea mea…si da doamne sa iau permisul ca ii da al meu bidonas lu al tau gugalas cu fum in nasulas…:::::))))))))))))..pupa mama..

  5. scrie,……dar regulile sunt facute sa fie incalcate …viata mea….
    ;:::)))glumesc si io….o sa fiu o belea de soferita….si baga o pila buna pt mine la cei de pe blog…caut prof de legislatie….:)

  6. as e grasuto…dar regulile sunt facute sa fie incalcate …viata mea….
    ;:::)))glumesc si io….o sa fiu o belea de soferita….si baga o pila buna pt mine la cei de pe blog…caut prof de legislatie….:)

  7. Mi-am intocmit si eu o lista de asta cu evenimente personale pozitive si oameni cu suflet mare si cand mi-e urat pe viata dau o privire prin lista aia si merg inainte fiindca stiu ca acolo undeva mai sunt si oameni cu inima mare.

Lasă un răspuns

