BCR – DE RAS

Raeka

Raeka


O doamna in varsta a murit in ianuarie, dar BCR a continuat sa o taxeze pentru lunile februarie si martie cu taxele de administrare pentru cardul sau de credit, la care a adaugat taxe de intarziere si alte comisioane lunare. Balanta contului a ajuns astfel de la 0 la aproape 60 dolari.
Nepotul raposatei suna la banca sa rezolve problema:
Nepotul: V-am sunat sa va spun ca bunica mea a murit in ianuarie.
BCR: Contul nu a fost inchis, iar taxele de intarziere si comisioane se aplica in continuare.
Nepotul: Poate ar trebui sa trimeti contul catre recuperare.
BCR : Deja am facut acest lucru, de vreme ce au trecut doua luni.
Nepotul : Ce vor face cei de acolo cand vor afla ca este moarta?
BCR: Vor raporta contul diviziei fraude sau catre biroul de credit, sau poate ambele lucri.
Nepotul: Credeti ca Dumnezeu se va supara pe bunica mea?
BCR : Pardon?!!!
Nepotul: Ati inteles ce v-am spus eu, partea cu faptul ca a murit?
BCR : Domnule, trebuie sa vorbiti cu supervizorul meu.
Supervizorul preia discutia cu clientul
Nepotul : V-am sunat sa va spun ca a murit in ianuarie.
BCR : Contul nu a fost inchis si taxele de intarziere si comisioane se aplica in continuare.
Neputul: Vrei sa spuneti ca veti recupera banii din proprietatile ei?
BCR: Sunteti avocatul ei?
Nepotul : Nu, nepotul.
Ii da datele de contact ale avocatului
BCR: Puteti sa ne trimiteti un fax cu certificatul ei de nastere?
Nepotul : Da.
Dupa ce ii trimite faxul:
BCR : Sistemul nostru nu este setat pentru aceasta situatie, moartea. Nu stiu cu ce pot sa va ajut mai mult.
Nepotul : Daca reusiti sa rezolvati situatia ar fi perfect. Daca nu, puteti continua sa o taxati. Nu cred ca o mai deranjeaza.
BCR : Taxele de intarziere si comisioane vor continua sa se aplice.
Nepotul: Vreti noua ei adresa la care sa trimiteti facturile?
BCR Ne-ar ajuta.
Nepotul : Cimitirul Sf. Vineri, Alea 29, lotul nr. 69.
BCR: codul postal va rog!

Primit pe mail.

6 gânduri despre „BCR – DE RAS

  1. ce magari….cica ei lucreaza in banca….vai de mama lor de amarati…au pierdut vremea pe bancile facultatilor ca sa nu stie decat regula companiei in care sunt angajati.astia da MAGARI frate…in viata de zi cu zi cred ca sunt niste LINGAI! SORRY PT VB URATE..DAR TE IA NAIBA CAND VEZI CATA PROSTIE EXISTA INTRE TOCILARI.

  2. Prin extensie🙂, o vor taxa in continuare, o vor notifica de intarzieri, in scris, pentru ca, nu stiu de ce, dar are telefonul inchis, apoi vor trimite dosarul unei firme de recuperare. Intrucat nu a fost gasita la domiciliu, vor face plangere la politie. Politistii vor investiga zona, vor lua declaratii babelor care aprind lumanari la mormant, apoi cheama laboratorul criminalist sa ia mostre de ADN, pentru ca, evident, amprentele nu se mai potrivesc. In final, pe baza procesului verbal, BCR scoate la licitatie sicriul, pentru a recupera taxele si penalitatile. Pentru locul de veci nu se inscrie nimeni, ca e criza imobiliara, chiar si la 2 metri sub pamant.

  3. Imediat ce am vazut Washi, mi’au sclipit ochii iar zambetul mi’a luminat fata :))) Mai, mai…washi la mine pe bloq, ce onoare!🙂 Prin extensie constat ca ai devenit vorbaret si la mine pe blog! La Bianca ai amutit, este!?😛

  4. Hei..mie mi-e cunoscut mailul de mai multa vreme.. numai ca il primisem parca in limba engleza si era vorba de o banca din State. Cineva s-a gandit sa faca un „bine” imaginii BCRului. Pacat totusi ca umbla asemenea povesti neadevarate. Sa nu se inteleaga ca tin partea BCRului – nu am nicio treaba cu ei, n-am nici macar card sau altceva de la ei.

Lasă un răspuns

