Banc femei frumoase

Fiind o mare admiratoare a femeilor atragatoare, astazi vremea m’a inspirat sa pun la avatar poza Biancai. Daca’s fata imi permit sa pun o asemenea poza, sa ma si relaxeze pe deasupra😛. Am gandit ca merge la fix, o frumusete rapitoare si o aparitie incendiara – daca e sa iau in considerare corsetul de un rosu aprins, care’i pune in evidenta formele. Mama miaaa! Sexy raaau🙂

Raeka

Raeka

Legat de avatarul meu, am primit de la Sangerica (nu putea fi decat el sau Trosnik – cei mai dusi amici ai mei :)), urmatorul banc (foarte tare de altfel):

Afganistan 2008 Guvernul roman ca sa le ridice moralul la soldati trimite vreo doua tipe sa faca striptease. Improvizeaza astia o scena, baga luminile de la turnurile de paza peste ele si incepe show-ul.
Cum scoteau o piesa de imbracaminte soldatii in delir fluierau si aplaudau, era o frenezie. Cand fetele au ajuns sa scoata ultima piesa de imbracaminte si anume chilotii, dintr-odata s-a facut liniste nimeni nu mai batea din palme.
Una din tipe enervata striga de pe scena:
– Ce gata nu va mai placem?!
Liniste, doar dupa un minut un soldat din primele randuri cu o voce ragusita:
– Ba da puiut, cum sa nu ne placi, doar ca nu mai putem aplauda doar cu o mana!
:))))))

9 gânduri despre „Banc femei frumoase

  1. 1. de ce ii cere baiatul mana fetei? pentru ca s-a saturat de a lui…
    2. doi surdo-muti fac dragoste. tipul ii propune tipei sa faca semne pentru a putea face dragoste si cu lumina stinsa.
    – Ok, zice tipa, cand ai chef, ma tragi de sanul drept, cand nu vrei, ma tragi de sanul stang.
    – Am inteles, zice tipul. Cand ai tu chef, ma tragi o data de penis, cand nu ai chef, ma tragi de 50 de ori…

    sper sa-i placa si Biancai

  2. Washi…tz tz tz …urat urat! Al doilea banc tot la extensie ma duce cu gandul :))
    Cornel, donsoara este Bianca Beauchamp. Nu am numarul ei, dar daca faci rost de el nu fii egoist, da’mi’l si mie…:)

  3. BiancaBeauchamp (@) Videotron.ca

    Bianca Beauchamp
    POB 213, succ. rosemont
    Montreal, Quebec
    H1X 3B7
    Canada

    e tot ce-am reusit sa fac rost…

  4. Uite domnule cine e baiat descurcaret🙂 Dar totusi, cred ca o voi lasa la stadiul de fantezie :))))

    Th’s Shadow Girl, esti de gasca!🙂

    Grape, las ca stie eu, nici tu nu esti prea departe@

Lasă un răspuns

