Poveste Love Plus

Daca Nenea mi’a dat leapsa asta, am zis ca trebuie sa ma joc putin, asadar m’am conformat si am scris.
Orice relaţie trece prin diverse încercări de-a lungul timpului, care o întăresc şi-o fac să fie din ce în ce mai sigură şi mai stabilă. Love plus, de zece ani prezent pe piaţa din România, te premiază cu rezerve din noul Love Plus Triple Tested pentru un an întreg, în schimbul unui post pe blogul personal.

Era inainte de Craciun. Stateam plictisita in banca asteptand ca ora sa se termine. Ma uitam pe geam si visam, speram sa intalnesc totusi pe cineva inainte de a veni Craciunul. Oricum nu’mi placeau sarbatorile, dar fara cineva langa mine imi pareau de neindurat. Cand am auzit clopotelul sunand mi’am strans cartile cu greu..de pe / de sub banca caci eu de felul meu sunt foarte neindemanatica, le’am pus in ghiozdan si m’am ridicat lenesa din banca. Pierduta in gandurile mele nu mi’am dat seama ca cineva astepta sa eliberez banca mai repede. Am ridicat privirea si l’am vazut pentru prima data. Era perfect. Un zambet larg ii lumina fata, iar culoarea ochilor m’a hipnotizat. Era un albastru azuriu cum nu mai vazusem. Am plecat fara sa ma uit inapoi, nu puteam rezista acelei priviri, ma intimida prea mult. In curtea scolii ma intalnesc cu un amic, stam putin de vorba, mai mult el decat eu, caci evident eram inca in stare de soc. In timp ce ma pregateam sa imi iau la revedere, l’am vazut din nou. Cand mi’am dat seama ca se cunosteau caci amicul meu l’a salutat, ceva in mine fremata de bucurie, bucurie accentuata si de privirea lui hipnotizanta care’mi taia respiratia. A fost dragoste la prima vedere si pentru el caci altfel ar fi ramas la ora. Dupa ce ne’a facut cunostinta, am hotarat sa mergem toti trei la biliard. Au urmat zile in care mergeam la un suc, apoi iar la biliard, alteori in parc, pana cand incepusem sa mergem la el acasa. Ma simteam asa de bine cu el, iubeam apropierea lui…cand eram in intimitate uitam de tot si de toate, asa cum am facut intr’o buna zi cand am omis sa inchidem usa la camera. Ne iubeam cu tot cu fluturii din stomac cand deodata usa se deschide, lumina ne orbeste, iar sora lui mai mica spune: „Aaaa…scuzeee…credeam ca ai nevoie de cutia asta ce’ai uitat’o la baie pe cosul de rufe!” A aruncat’o in pat, caci noi eram pe covor🙂
Jenata si simtind ca daca nu ma evapor cumva, nu voi mai fi in stare sa ies din casa, l’am auzind pe el zicandu’mi pe un ton sugubat ca oricum aveam nevoie de ele…doar cum ne’am fi descurcat noi fara Love Plus !? Vroiam sa fiu mamica cand inca n’am terminat nici liceul!? Plus de asta, el mai avea 2 ani de liceu…Atunci un click s’a declansat si am hotarat sa il parasesc. Era prea mic pentru mine.

Zilele treceau si se apropia Revelionul. Cum puteam eu trece peste durerea din sufletul meu!? Il iubeam dar pur si simplu nu avea nici un rost sa fim impreuna. Trebuia sa fiu tare, sa rezist. Incepusem sa ies cu diversi, doar doar il voi uita pe Rick :)). Asa l’am cunoscut pe Sam care facea culturism. Nu avea frumusetea angelica a lui Rick, dar era barbat…era putin mai mare decat mine😛 plus de asta stateam si in accelasi bloc. Intr’o zi m’a invitat la el sa’i vad desenele caci in ciuda aparentelor avea o fire de artist. In timp ce admiram desenele cu Rahan si nu mai stiu ce …el imi spune: Te rog, stai asa, esti atat de frumoasa in pozitia asta…vreau sa te desenez. Dar in acelasi timp am simtit un fior de electricitate prin cot, ceva se rupsese sub perna: era cutia de Love Pluss cu aroma binecunoscuta! M’am facut ca nu o vad si am stat in continuare cumintica. Dupa ce a terminat l’am vazut: era un desen frumos, nu prea semana cu mine, dar se pare ca in viziunea lui eram foarte frumosa. Treaba asta mi’a gadilat orgoliul si m’am cuibarit ca o pisicuta in bratele lui. D’abia asteptam sa simt din nou mirosul de capsuni al prezervativului, dar Sam a ridicat o mana a incordat’o si mi’a spus: Ce zici de dimensiunea bratului meu!? Impresionabila, nu!? In acel moment mi’am dat seama ca nu voi mai avea ocazia de a folosi Love Plus…cel putin nu cu el! L’am parasit!

Exact cu doua zile inainte de Revelion, ma suna sora lui Rick care’mi spune ca trebuie sa’mi dea lucrurile care ramasesera la ei acasa, nu de alta dar poate mai aveam nevoie de ele. Mi’a zis ca ma asteapta acasa, el nu va fi acolo. Zis si facut. Deschid cutia in mediul familiar de la el din camera, stomacul mi se strange intr’un spasm involuntar si lacrimile incep sa se adune la coltul ochilor, privirea mi se incetoseaza cand imi trec degetele peste tabloul cu noi doi, peste inelul de la el, chiloteii mei rosii, ursuletul si …da, cutia de Love Plus. Il simt cum ma ia in brate, cum ma mangaie, cum se face din nou intuneric, cum locurile prin care ma atinge parca iau foc, si da…simt din nou mirosul atat de bine intiparit intr’un colt al creierului meu…discretul miros de capsuni al Love Plus’ului.
Am facut Revelionul impreuna, tot in pat evident iar mirosul de cozonac se contopea cu cel de capsuni in cel mai bizar mod!😀

E momentul sa dau leapsa mai departe: Grape, Sangerica, Alex si Ana.

Raeka

8 gânduri despre „Poveste Love Plus

  1. Inventie, realitate sau cum a fost a mea, hibrid intre astea doua…si trebuie sa fie 3 intamplari legate sau nu intre ele, dar pentru a stii regulamentul concursului intra pe linkul de la inceputul postului meu: acela cu LovePlus TripleTested. Vezi sa o scrii in stilul tau haios , vreau sa rad pe tema asta :))

  2. raeka, din cate am inteles mai e pana la data limita. probabil am sa o fac, nu pot sa promit, din mai multe motive. Multumesc insa ca te-ai gandit si la mine, sa nu crezi ca am uitat de ea :*

Lasă un răspuns

