O adevarata zi de primavara!


Video’ul cu plaja pentru aceasta melodie, il puteti vedea pe youtube, caci e restrictionat si nu’l pot pune aici.
Ieri a fost prima reala zi de primavara! Just great! Supeeeerbaaa! Totul a inceput de dimineata, primul pas pe trotuar, prima gura de aer rece si aparent curat, prima raza de soare, primul oftat de usurare. Lacul era inconjurat de o lumina transparenta, vesela, parca era haina lui noua de primavara…inca un zambet, si tot asa pana la birou.
Tot ieri a fost prima zi in care am aruncat pupu’ul lui Rocky la gunoi. Prima oara in 10 ani de zile…va dati seama ce zi remarcabila :))
A fost si ziua lui mamaie, ocazie cu care am fost din nou in vizita la mosie😛 Natzi bucuros ca de obicei, de mamaie nu mai zic…Asta’i a 77 primavara. Mi’e tare draga mamaie, sper sa mai adauge inca 10 la cununa vietii.
Ajunsa acasa, melancolica fiind, am ascultat postul de muzica country. Mi’a indus o veselie nostalgica, aceasta fiind muzica cu care am copilarit. Mi’am adus aminte de tineretea parintilor mei, de copilaria noastra..
Cu acest sentiment de bine, va invit sa ascultati melodia si sa fim pentru cateva momente pe plaja, langa apica😛, sa ne detasam de tot si de toate, caci e primavaaaaaaaraaaaaaaaa!!! Se spune ca daca iti doresti mult mult mult mult de tot ceva, se va indeplini…eu vreau tot ce povesteste Kenny C. in melodia lui..macar odata!

Raeka

Un gând despre „O adevarata zi de primavara!

  1. Pingback: O adevarata zi de primavara! Video

Lasă un răspuns

