Tigancusa

Sunt cam racita, asadar stau in casa in seara asta. Tocmai mi’am sunat prietena sa’i spun ca planul pe care’l aveam se muta pentru maine seara. Ea era cu colega de apartament, la un pahar de vorba si de vin, distrandu’se pe melodia pe care evident ca am ascultat’o si eu in receptor. Antrenanta, vesela, de petrecere, super tare. Genul asta de melodii n’ar lipsi de la nunta mea de peste ceva zeci de ani (de, acum am umbreluta, imi permit😛 ) .
Cand am ascultat’o mi’am adus aminte si de vestita „Tigancusa” – Satra de tigani…heeee, asta mi’e tare draga, imi aduce aminte de minunatele zile petrecute acum cativa ani, undeva intr’un sat uitat de lume, intr’o zona foarte frumoasa. Prietenul meu drag, muzica asta, gratarul, rasetele, frigul, bauturica, cerul cu stele, aerul curat de munte…inchid ochii, ascult Tigancusa si sunt departe, sunt din nou acolo…
atat…

Raeka

3 gânduri despre „Tigancusa

Lasă un răspuns

