Cate picioare, cate!?

8502-fullsize1

In caz ca va plictisiti, va dau o problema de matematica distractiva. Am primit’o si eu la randul meu, acum cateva saptamani, mi’a placut si evident ca trebuie sa o dau mai departe. Asadar, fiti atenti la enuntul problemei si tineti cont ca nu e nici o schema la mijloc, nici un joc de cuvinte, e pur si simplu matematica:

Intr’un autobuz sunt 7 fete. Fiecare fata are cate 7 rucsace. In fiecare rucsac sunt cate 7 pisici. Fiecare pisica are 7 pisoi mici.
Cate picioare sunt in autobuz?

🙂

8 gânduri despre „Cate picioare, cate!?

  1. Desi n’a avut cine stie ce concurenta😛 Sangerica a iesit castigator. Bravos!@@ Am observat ca nu prea s’a inghesuit nimeni la problema asta, iar cei 5, 6 care au facut’o au si ajuns la rezultatul corect…din prima sau nu, nu mai conteaza.
    Sangerica draga, sa te vad maine@
    Zbye

  2. practic sunt 10990 de picioare, dar dacă stai să te gândeşti că pisicuţele sunt în ghizdan alea nu sunt în maşină şi drept urmare nu se iau în calcul ci doar cele 14 picioare ale fetelor sunt în maşină😀

Lasă un răspuns

