Nimicuri noi!

Mi’am schimbat tema pentru ca pozele lu’ frate’miu sa iasa mai bine in evidenta, sa fie mai placute ochiului. Pentru cei care chiar sunt pasionati de arta fotografica, in afara paginei special create – Fotografii prof / Great photos , unde am atasat cele mai dragi poze mie, mai exista si linkul unde puteti vedea toate „creatiile” lui, plus comentariile aferente, link pe care il gasiti la sfarsitul postului. Vizionare placuta!
Plus ca’mi place cum se vede scrisul alb pe fundalul gri. Eu aduc lumina intr’o lume’ntunecata! Hihihi :))
Am terminat si ultimul episod din Seinfeld :(( Ce ma fac!? Am o mare problema, tinand cont de faptul ca in ultima vreme asta era povestea care ma adormea cu zambetul pe buze in fiecare seara aproape. Super serial! Nu stiu daca imi va mai place vreunul la fel de mult ca asta. Am incercat Friends, dar nu prea am avut rabdare, nu cred ca e pe gustul meu. Un alt serial de comedie care ar mai fi!? Totul despre sex cred ca s’ar mai apropia…sa vedem..poate se indura cineva de mine sa’mi faca niste dvd’uri🙂
Am introdus un nou nume in lista de bloguri care’mi plac: Nenea🙂 Scrie in stilul care’mi place mie.

Photos by Gomez

Raeka

3 gânduri despre „Nimicuri noi!

  1. io am reinceput sa vizionez (ce cuvant mare) pt a nu stiu cate oara, deci nu e premiera (alt cuvant mare) friends…e cam asa si asa la inceput (expresie mica), da’ daca te prinde, nu mai scapi…😛
    iti recomand ca seriale de comedie: the simpsons si futurama, cele mai bune desene (deh, pustiulica din mine)…
    tinem aproape…🙂

  2. N’am rabdare pana cand va deveni interesant, plus de asta nu’mi place Jennifer A.. Frate’miu se uita la futurama, sa’l incerc zici, ha!? Oki. Apropos, am vazut Rockanrolla care mi’a placut, haos, droguri, depravare, mafie si actori buni. Th’s!

Lasă un răspuns

