Despre filmele de la Mall

the_curious_case_of_benjamin_button_1219356584_2008
Super film! Foarte emotionant! Nu trebuie sa’l pierdeti!
Filmul prezinta viata lui Benjamin Button (Brad Pitt), un barbat care se naste batran si intinereste pe masura ce inainteaza in varsta, pentru a muri ca un bebelus.
Viata lui cuprinde momente istorice importante, de la sfarsitul Primului Razboi Mondial pana in secolul XXI, iar strania lui poveste este o meditatie asupra destinului, iubirii, mortii si a momentelor care reusesc sa invinga timpul.
………………………………
Am mai vazut doua din comediile romantice care ruleaza la Mall in perioada asta. Parerea mea e ca sunt o pierdere de timp:
„Razboiul mireselor” – Liv (Kate Hudson) si Emma (Anne Hathaway) sunt cele mai bune prietene de cand erau mici si au crescut impreuna, visand ,ca orice fata ,la o nunta perfecta. Pentru amandoua, cel mai important detaliu al nuntii este locatia: obligatoriu la Hotelul Plaza din New York. De aici incepe razboiul, care se vrea amuzant presarat cu deja binecunoscutele glumite…in fine, mie una nu mi’a placut mai deloc.
„Nou venita in oras” cu Renée Zellweger , o alta tampenie. Plus ca nici macar actrita nu mai e ce a fost..foarte mototolita domnule🙂, iar actorul principal e urat. – comentarii aditionale.
Pfffaaaa…nu se mai fac comedioarele romantice de alta data…:(

Lasam comedioarele si trecem la alt capitol:

Transporter 3 – nota 3..ca sa fiu in ton. Transporter 1 super tare, 2’ul a fost ok iar asta ca sa nu strice reputatia unui 3 (a treia parte a unui film, de obicei lasa de dorit) ..a fost asaaa…un Matrix tras de par.
Twilight – mi’a placut. E povestea de dragoste moderna, frumoasa, dintre un vampir si o muritoare. Nu e clasicul film cu vampiri..plin de sange si scene infioratoare. Chiar merita vazut!

Ma opresc aici caci m’am plictisit …himmm, mi’am pierdut si cardul h multiplex…tare suparata mai sunt, pusesem ochii pe un tricou pe care vroiam sa’l fac pijama!

Raeka

6 gânduri despre „Despre filmele de la Mall

  1. te contrazic un pic…transporter 3 e mai bun decat 2, dar mai slab decat 1…
    2-ul a fost atat de slab ca nici nu mi-l amintesc, sincer sa fiu…
    3-ul, cu toate ca a avut cateva faze trase par (vezi fuga prin piata dupa masina…si culmea, chiar o prinde, omu’ stiind f bine toate cotloanele pietei) a fost un film oki…si cred ca ti’a placut cand jason statham se dezbraca si’si incorda muschii in timp ce se lupta cu diversi…zi ca nu’i asa…🙂

  2. Poate a fost si chestie de stare…nu stiu, in fine..ideea e ca mi’a placut de J.S. si in Death Race.😛 Ala a fost un film bun domnule : suspans, actiune, adrenalina, idee interesanta, tot tacamul. Ce zici!?

  3. nu am vazut death race… :((
    momentan sunt in faza filmelor care mi’au marcat copilaria…adica: predator 1, terminator 1 si 2, commando…toate cu guvernatorul arnold…

    p.s.: de sapt viitoare trec la van damme😀

Lasă un răspuns

