Teroare

3255433698_3331bc9f95_b1
Nu reuseam sa’mi dau seama ce se intampla. Toti erau inmarmuriti in parcare, fiecare langa masina sa. Toate erau distruse, ca si cum un mare buldozer trecuse peste ele, adancindu’le un metru in pamant. Praf, totul gri si murdar. Eram ingrozita. Era ca si cum stateam langa mormantul inca deschis al propriei mele masini, al Corsei. Fiecare fost posesor era luat in primire de cate un baiat, toti fosti vecini. Era o atmosfera apocaliptica.
La mine a venit D sau A…nu mai tin bine minte. Ne indreptam amandoi, eu in spatele lui, pasind usor ca si cum am fi fost in transa, spre un loc care parea un adapost.
Omul care initiase tot acest haos era Dl. S. directorul de la P. Tuturor le era frica de el. Era un om puternic, avea o statura impresionanta, un temperament coleric, o privire ucigatoare. Era nemilos, abject, dar avea insa ceva care te facea sa i te supui. Ajunsa in adapost, am inceput sa spun ” Va rog, nu’mi furati telefonul, va rog!” Superiorul a tunat: „Nimeni nu fura nimic. Totul este al nostru! Da’mi’l !”. Frica imi patrunsese pana in ultima celula a corpului meu. Mecanic i’am intins telefonul. Apoi o femeie imbracata in alb mi’a spus: „Aseaza’te!” Mi’a intors putin capul si a inceput sa’mi faca un tatuaj pe tampla stanga. Ma durea, dar nu mai puteam face diferenta intre durerea interioara si cea provocata de ea. In timp ce’l facea eu nu puteam sa nu ma gandesc ca ceva rau se va intampla cu mine. Tensiunea era la maxim, imi simteam sfarsitul. Moartea plutea in aer. Mirosul era de carne arsa, de praf, de transpiratie…era practic irespirabil. Dupa ce femeia a terminat, baiatul care se ocupa de mine,(A.. sau D – reamintesc ca oricare ar fi fost facuse parte din viata mea) m’a mangaiat cu mila, de parca ar fi vrut sa’mi ia durerea si mi’a aranjat cateva suvite de par in asa fel incat sa ascunda tatuajul. Ea a vazut gestul facut de el si i’a spus: „Nu mai atinge locul cu firele de par, nu e bine sa intre in contact cu solutia este acida.” M’am ridicat si m’am uitat in mica oglinda ce era atarnata pe perete. Am dat usor parul la o parte, am zarit doua cercuri negre putin ovale, iar in mijlocul lor era un punct rosu!” Eram marcata!
In acea clipa mi’am dat seama ca totul a fost un cosmar…eram la mine in camera, prinsa intre vis si realitate.

Raeka

Un gând despre „Teroare

  1. da este interesant .. visele astea sunt interesante ai putea face un film sincer😀 . mi a placut . la un moment dat am stat cu sufletul la gura sa vad ce se intampla e super .. scriitoare te faci😀 :> SF .

Lasă un răspuns

