Poze cu cateii de la birou! :P

Ei au crescut si ca ani si ca numar🙂. Imi sunt atat de dragi incat nu am rezistat tentatiei de a le face cateva poze pentru a’i admira toti iubitorii de frumos. Preferata mea este cea cu un ochi albastru si unul caprui…de altfel si eu sunt preferata ei, cel putin asa’mi place sa cred! Ma intampina in fiecare dimineata, iar eu o dragalasesc de fiecare data. Ma topesc cand o vad, o iubesc!
p1060402p1060451p1060413
p1060395p1060388p1060391

Raeka

3 gânduri despre „Poze cu cateii de la birou! :P

Lasă un răspuns

