Inca faci parte din mine!

Vreau sa iau o doza mare de tine,
Sa te simt prin fiecare prin fiecare por, prin fiecare fibra ..
Vreau sa ne pierdem iar in lumea noastra,
Printre frunze, printre nori, printre sutele de stele,
sa alergam spre lumina, sa ne aruncam in iarba,
Sa vorbim despre tine, despre mine,
Despre ei, despre ele, gandurile toate sa se intersecteze,
Diferenta dintre noi sa se estompeze, nimic sa nu mai conteze!

Mi’ai dat sufletul…intr’o imbratisare,
Ti l’am dat inapoi printr’o intamplare,
L’ai dat altcuiva, caci asa se pare,
Despre noi ea habar n’are.
Exista un noi care pentru tine nu mai are valoare cand ea apare!?
Usor ai uitat ce’ai simtit, eu stiu cum e-
Sa fie frig dar tu sa fii cald,
Sa fie multi, dar tu sa fii singurul,
Sa fie doi, dar stai…de fapt nu suntem noi,
Ce simt eu, tu ai simtit si inca simti,
Doar eu am disparut demult…
Ma doare sa stiu ca inca esti,
Nu vreau sa fiu ceeace sunt,
Sunt nebuna, dar pentru tine eram buna,
De ce ma vrei cand nu poti sa ma ai!?
De ce sufar cand eu de fapt nu te vreau?

Eram frumosi, veseli si copilarosi,

Hai primeste’ma pentru o clipa,
Adaposteste’ma, iubeste’ma,
Ia’mi sufletul si pune’l in mainile tale,
Vindeca’l apoi da’i drumul, lasa’l sa zboare…

8203972-lg

Raeka

Un gând despre „Inca faci parte din mine!

  1. Spune-ai adesea ca vrei sa fim impreuna,
    Dar eu nu credeam, creadeam ca e o gluma
    Si cand am realizat cat e de bine ar fi fost
    Erai de mult plecata, iar eu un prost.

    Cred ca intr-o zi tu vei realiza,
    Ca am incercat sa-ti dau o parte din inima mea
    Desi ai luat o bucata din ea
    Nu poti sa ma iubesti in modul in care as vrea

    Incerc de mult sa-ti scriu o scrisoare,
    Sa vezi si tu ca sufletul ma doare
    Ceva ne opreste sa fim amandoi
    Nu sunt ceilalti,e unul din noi.

    Cuvintele-s putine, iar amarul e mare
    Cand ma gandesc la ce ar fi putut fi oare
    …..

Lasă un răspuns

