Suflet pierdut, suflet regasit, suflet pierdut.

Cand ne nastem suntem suflete pierdute, pe parcurs suferim diferite transformari si trecem printr’o multitudine de stari, dar toate astea ca sa redevenim pentru ultima oara suflete pierdute!

Da, azi sunt un suflet pierdut! E ziua mea norocoasa, in care probabil ca hormonii isi fac de cap: nu ma intereseaza absolut nimic din ce e bun in viata mea, doar pentru ca ceea ce’mi lipseste…ori n’a existat vreodata ori doar am gustat prea putin din ce am visat. Ce tragic e sa stii cu certitudine ce anume te’ar implini, care ar trebui sa fie constanta din viata ta…si totodata sa stii ca acel suport care ar fi suficient de puternic pentru a te sustine si in zilele cele mai grele, se incapataneaza sa nu apara. Acel nor pufos de energie concentrata, pozitiva si stimulanta, care te’ar putea invalui in momentul in care esti la pamant si te’ar ajuta sa te ridici usor, sa pasesti cu increderea ca norisorul este intotdeauna acolo, deasupra ta, desi tu nu’l simti, el se va materializa de fiecare data cand te vei impiedica, gata, gata sa te prinda sau sa te repozitioneze pe directia buna… oricand ai cadea, vei stii ca EL este acolo!

Frumoasa si vesnic actuala, poezia lui Cristi, Suflet pustiu . Titlul postului meu a fost inspirat de acolo.

Am intrebat astazi un prieten ce anume il face pe el sa mearga mai departe in zilele lui negre. Mi’a raspuns: Matei si gandul la zilele bune. Un model de zi buna din viata lui contine neaparat doua constante: sotia si Matei, un baietel foarte dulce, de altfel.

Imi spunea printre altele: „Sunt multumit daca ma trezesc vesel langa persoana iubita, care si ea la randul ei este vesela.” Ma gandesc: In fiecare dimineata simte acelasi suflet, sufletul care’i da linistea de care are nevoie pentru A TRAI, vede acelasi chip – chipul ei, simte acelasi parfum – parfumul corpului ei dimineata, gusta aceleasi buze, buzele care l’au sarutat si alintat de mii de ori, inlantuie cu bratele acelasi trup cu care are o veche si totusi vie conexiune. SI inca , EA are acel efect al energizantului asupra individului obosit, sau cafelei asupra bautorului inrait, sau al celui care fumeaza…EA este acel DROG unic, binefacator!

Iar despre Matei, ce pot spune…mai nimic, caci orice as spune ar parea un cliseu. Sunt convinsa ca exista multe relatii tata-copil, la fel de frumoase ca si a lor. Pot fi sigura de un singur lucru: Este lumina ochilor lui, este raza lui de soare, este fericirea lui.

Asadar, negrul nu e chiar atat de negru: astazi, pentru a ma ridica, m’am agatat de o raza de soare trimisa de prietenul meu. Magia exista!😛

….intotdeauna exista motive pentru a merge mai departe…in momentul x, trebuie doar sa fie langa tine…o raza de soare! Raeka

4 gânduri despre „Suflet pierdut, suflet regasit, suflet pierdut.

  1. Cei de langa mine. Imi face extrem de bine sa fie langa mine in acele momente oameni zambitori si veseli (si unul singur ar fi suficient🙂 ), care sa ma binedispuna. Umorul este cel mai bun medicament pentru mine, pe langa o imbratisare.🙂

Lasă un răspuns

