Admiratia exprimata imi inveseleste ziua :)


Da, da! In aceasta dimineata in timp ce mergeam de la chioscul de ziare la masina din parcare, vad pe trotoarul de langa, 3 pusti in jur de 16, 17 ani – un baiat si doua fete-. Mi s’a parut mie ca blondul cel frumusel se uita la mine, fapt certificat in momentul in care a trecut garduletul de la parcare si a mers pe langa mine analizandu’ma zambind…asa fruuumooosss😛 In dreptul meu imi spune :”Esti frumoasa …d’asta am trecut pe aici!” El zambea, eu zambeam…el simpatic, eu simpatica, el mic, eu mare :)) ! El a trecut mai departe, eu m’am urcat in masina.🙂

E asa pacat ca sunt atatia reprezentanti ai sexului tare care nu stiu sau nu pot sa’si exprime admiratia…Ar fi mult mai iubiti!🙂 Ce folos ca o tin numai pentru ei?😛
Asta a fost! Suficient pentru a’mi inveseli ziua.
Viata’i plina de astfel de momente scurte si frumoase. Eu ma hranesc cu ele🙂
Degeaba spunem ca nu conteaza ce spun ceilalti despre noi. Ne influenteaza oricat am vrea sa nu fie asa. Intr’adevar, nu’i o regula generala, dar unele conteaza, altele nu. Important e sa apreciam lucrurile pozitive si sa le minimalizam pe cele negative. Ar trebui sa ne exprimam mai des gandurile bune si sa ne gandim mai mult la ce impact au cele rele asupra semenilor nostri. Cu totii avem parti bune si parti rele, in fiecare dintre noi exista uratul si frumosul. Putem pune in evidenta frumosul si putem modela intr’o masura mai mica sau mai mare defectele. Depinde doar de noi!

Raeka

Un gând despre „Admiratia exprimata imi inveseleste ziua :)

  1. Hai că mi-a plăcut cele scrise la postarea asta😛 într-adevăr plăcut când se întâmplă ceva de genul ăsta. Mi s-a întâmplat şi mie de câteva ori să fiu apreciat de fete pe care nu le cunoşteam😀

Lasă un răspuns

