Made by Raeka

Este un vis indeplinit care inseamna enorm pentru mine. Sunt la inceput de drum, dar incerc sa recuperez talentul pierdut. Eu sunt cel mai mare critic al meu. De unele greseli mi’am dat seama imediat ce le’am facut, dar nu am vrut sa modific nimic, am vrut sa fie asa necizelate.

Expresie

Traire Emo

RetroGirl

Preety Girl

Naked

Naked2

Fiecare tablou reprezinta o stare. In toate am surprins putin si din starea mea din momentul respectiv. Nu sunt nici pe departe perfecte asa cum as fi vrut, dar toate imi sunt dragi, sunt o parte din mine si au un gand pentru cel care mi’a facut aceasta mare bucurie.

Cu drag,
Raeka

4 gânduri despre „Made by Raeka

  1. nu renunţa la ce îţi place. dacă îţi place să pictezi atunci pictează indiferent de ce ar spune criticii tăi, mai ales dacă aşa te şi descarci în anumite momente🙂

  2. Nu intotdeauna🙂 Tre’ sa fie o placere sanatoasa, asa cum e a mea! Tu ai vreo inclinatie catre ceva? (facem abstractie de scris). Te pup.

Lasă un răspuns

