FREE hugs!

Cica asa ar trebui sa fie leapsa asta🙂 :
In postul lui Alex am regasit un titlu interesant FREE HUGS. Concept venit dintr’un spot prezentat la Devoratorii de publicitate. Un spot ce promoveaza altruismul, solidaritatea si toleranta. Cel mai mult imi plac reclamele de acest gen, reclamele cu mesaje sociale, cele care incearca sa transmita un mesaj umanitar! Sunt putine acestea dar ma bucur ca INCA mai exista si ca poate ele reusesc sa mai „trezeasca” pe cineva. Imi aduc aminte de Diogene care umbla pe strazi cu felinarul aprins in mijlocul zilei, strigand: CAUT UN OM! CAUT UN OM! Era considerat nebun! Cred ca reclamele de genul celei cu Free hugs, au accelasi impact ca si al mesajului filosofului grec.
Revenind la realitatea zilelor noastre, Alex, vreau sa spun ca daca as fi fost in locul fetei suparate din metrou si cineva ar fi venit la mine sa ma imbratiseze sau sa ma intrebe daca ma poate ajuta cu ceva, as fi dat un raspuns sec si i’as fi dat de inteles ca nu’mi face placere atentia lui si asta numai pentru ca stiu cum sunt majoritatea, iar daca e sa punem in calcul ca e si baiat e si mai grav:clar are o altfel de intentie mascata prin interesul lui pentru supararea mea caci lor nu prea li s’a impartit empatia, dar in schimb INDIFERENTA e contagioasa pt. toata lumea (cum s’a intamplat si in nu’s ce spital american unde o bolnava asteptand sa se elibereze un pat, a stat o ora si ceva in sala de asteptare a spitalului, intinsa pe jos, murind intr’un final. Nimeni nu i’a dat atentie, desi au observat’o vreo 4 angajati ai spitalului) . In final vreau sa spun ca asa ceva nu intalnesti decat foarte rar si oricum ar fi fost un moment jenant. Incredibil!
Apropos de asta, fratelui meu la metrou, i s’a intamplat ceva care are legatura cu tema noastra:
A observat doi batranei ce erau incarcati cu bagaje multe. Le’a dat de inteles ca vrea sa ii ajute, iar babuta a inceput sa se precipite si sa tipe la el, crezand ca cine stie ce vrea sa faca..sa le fure bagajele :)) daca e sa ne luam dupa constitutia solida a lui frate’miu, privirea fioroasa si felul lui de a fi foarte periculos :)) saraca babuta cam avea dreptate! Glumeam🙂 Asadar, asta’i societatea in care traim din pacate!
Alta tara, acc. campanie :

Ce inseamna o imbratisare, o apropiere de intensitate maxima, m’a invatat pentru prima data, acum ceva ani buni, prietena mea Danielita, care acum e in Anglia. Pentru asta si nu numai, desi e departe, ea va ramane in sufletul meu toata viata. Avem amintiri asa de frumoase, incat acum, desi sunt putin cam trista, ma face sa zambesc! Pentru felul ei de a fi, pentru rasul ei molipsitor, pentru imbratisarile ei, pentru empatia ei, pentru tot ce a fost frumos ii multumesc! Mi’e atat de dor de ea incat as vrea sa o imbratisez mult si bine, sa’mi bag nasul in parul ei cret si sa o pupacesc.🙂
In concluzie: HAI SA NE IMBRATISAM, dar nu oricum, ci cu tot sufletul, cu toata simtirea noastra! Sa o facem ca si cum ar fi ultima imbratisare! Sa extragi din imbratisarea aia totul, pentru ati ajunge pana…data viitoare!🙂

PS: De la Alex am luat’o iar eu i’o dau donsoarei
(despre leapsa asta vorbeam hihi )

Raeka

7 gânduri despre „FREE hugs!

  1. Pingback: Free hugs « Fericirea se invata

  2. 🙂 ori eu nu am fost suficient de clar… ori marte e rosie. Sunt ferm convins ca fata in lacrimi de la metrou nu avea nevoie de imbratisarea unui necunoscut in momentul respectiv. Si nici nu am spus asta. Avea nevoie de un servetel si un umar. Lucrurile astea doua, in special umarul, simbolizeaza un prieten. Chiar absurd sa mearga un necunoscut la ea sa o imbratiseze. PROBABIL daca 20 de minute mai tarziu, dupa ce s-a calmat si mergea abatuta spre casa, ar fi intalnit un personaj cu o pancarta cu „FREE HUGS” in mana, l-ar fi imbratisat si ar fi simtit ‘umarul’ despre care vorbeam… ar fi extras totul🙂

  3. Vroiam sa spun ca eu una, IN ACEL MOMENT, as fi avut nevoie de imbratisarea oricui, a unui seaman de’al meu, fie el chiar si necunoscut! Dar asta s’ar intampla intr’o lume ideala!
    Linistea si tot ce transmite o imbratisare, nu o aduce nici umarul, nici servetelul!🙂
    Sau poate ma insel eu…

  4. citez:
    Revenind la realitatea zilelor noastre, Alex, vreau sa spun ca daca as fi fost in locul fetei suparate din metrou si cineva ar fi venit la mine sa ma imbratiseze sau sa ma intrebe daca ma poate ajuta cu ceva, as fi dat un raspuns sec si i’as fi dat de inteles ca nu’mi face placere atentia lui…

    o lume ideala ar fi plictisitoare cred…

  5. Intr’o lume ideala, proportiile binelui cu ale raului ar trebui sa se inverseze!Ai dreptate, daca totul ar fi perfect, tot n’ar fi bine!

  6. 😀
    Buna ziua!
    Si se spune ca englezi sunt reci,daca erau la noi cu pancartele (cred,mi ar plăcea sa mă înşel)…ne uitam la ei de parca ar fi evadat din Berceni,de la si un anume spital….de ce cred ăsta..hmmm…pt ca ne gândim si ţinem cont prea mult de ce cred cei din jurul nostru…vai cum sa fac aşa un gest pe strada….o sa mă vadă ‘X’ si ce o sa creadă despre mine…si unde mai pui ca munceşte cu mine si o sa spună la toată firma ca am îmbrăţişat un străin cu o pancarta pe strada,si uite aşa…cu aceste gânduri i-am fi ocolit, am devenit prea fandosiţii, prea superficialii, ţinem cont de lucruri care nu sunt aşa de importante, ce bine ar fi sa ne eliberam de aceasta imbecilitate si sa facem ce simţim…..DA sa ne îmbrăţişam pe strada….sa radem tare….sa fim gălăgioşii in a ne exprima sentimentele, chiar daca lumea se uita ciudat la noi(ştiu ca se uita, am simţit-o pe pielea mea)…
    Profit de aceasta ocazie prin a spune inca o data ca îmi pare rău ca nu ne am văzut…am crezut ca ai uitat de mine…sau ca nu mai contez atât de tare fiind aşa de departe mai tot timpul.
    Tin sa menţionez ca mă gândesc mereu la tine si citesc aici despre tine mereu,asta ca sa stii ca si mie îmi e dor de tine, nu ţi am scris pt ca am fost supărata,de ultimul e-mail, dar acel e-mail e alta poveste cu alt cantec.
    P.S. una bucata din viaţa mea de care sunt mulţumită si in care am fost fericita sunt acele amintirii pe care le avem împreuna.

  7. Iubita mea fetita, multumesc frumos pentru tot! Am o stare asa de proasta, de parca lumea mea s’a naruit… as vrea sa fii aici si sa ma ajuti cumva, sa vorbim sau sa tacem impreuna. Iti voi scrie un mail asta seara. Sper sa ma pot mobiliza.

Lasă un răspuns

