Sunt o fetita foarte dulce!

 

Poti spune asta doar daca observi constitutia mea firava, vocea suava, privirea calda si inocenta,  comportamentul mai tot timpul copilaros si nu in ultimul rand „pisiceala” mai tot timpul prezenta sau sensibilitatea exagerata! ;;)

As fi vrut sa fi fost la fel de frumoasa ca si copila din imagine, dar a decis altcineva pt. mine, asa ca am iesit un pui de chinezoi🙂 :inchisa la culoare  si cu ochii de chinezoaica :P ! Era alt gen de frumusete – mai normala😀, nu asa de maaareeee asa ca a blondinei de mai sus, dar eram si eu ca si majoritatea , un copil dragut!

Singura asemanare dintre fetita blonda si cea bruneta este atitudinea! Foarte indreptatita de altfel, in cazul meu!

Dar nu la asta m’am referit cand am spus ca’s o fetita dulce caci cele enumerate mai sus pot fi repere de atractie (privite de  unii intr’un sens pozitiv) iar pentru altii pot duce la mari probleme de incompatibilitate. Chiar si pentru mine aceste caracteristici sunt uneori un mare impediment! Ahh..cat mi’as dori sa fi fost baiat! Dar n’a fost sa fie! Poate in viata urmatoare voi avea sanse mai mari.

In fine, vroiam sa spun ca ideea acestui post a venit atunci cand mi’am pus la statusul de la mess titlul cu acc. nume.

Am primit diverse reactii, dar stiti ce am observat? Cele rautacioase si putin ironice au fost ale fetelor (ex: „Ai mancat f. mult zahar la viata ta!!?? sau ” O sa faci diabet!”) iar cele ale baietilor…tipice😛 : „Stiam ca esti dulce!” sau „Dulcico!”

De ce intotdeauna reprezentantele sexului frumos sunt atat de rautacioase cand vine vorba de calitatile altor domnisoare/doamne puse foarte bine in evidenta? Care’i problema daca ARATI ca esti constienta de valoarea ta sau de vre’una din calitati ?? De ce sa fim ipocrite? Invidie? Frustrari? Spirit de competitie? Oferta prea mica a baietilor face ca lupta dintre noi sa fie mai apriga? :))

Eu una admir tot ce’i frumos! Chiar admir fetele la egalitate cu baietii as putea spune. Imi plac persoanele „lipicioase”, calde, afectuoase! Uneori sunt invidioasa (dar o si spun: Ce’as vrea sa am si eu ochii tai sau picioarele aleia!😀 ) dar nu ipocrita! Nu’mi plac domnisoarele care nu sunt feminine, nu’mi plac nici cele care incearca sa epateze , nu’mi plac fetele de cartier, samd!

In copilarie n’am avut parte de afectiune (de atingeri, mangaieri, laude -ale parintilor evident🙂 iar cand mi se ofera din alta parte ma bucur asa de mult incat mi se face inima mareeee mareeeee si ma lipesc de persoanele respective instantaneu, de parca le’as cunoaste de o mie de ani!

In incheiere tin sa precizez ca astazi mi’au facut analizele cei de la Protectia Muncii. Printre altele a fost si cea de glicemie = NIVELUL ZAHARULUI DIN SANGE. Limita superioara normala a glicemiei in EU este 110, iar in America 100. Mie mi’a iesit 108, asa ca va las pe voi sa faceti legatura cu titlul acestui post. A fost o glumita, mi’a placut sa ma joc si sa ma alint putin. Am facut ceva condamnabil?!!!??

Raeka

3 gânduri despre „Sunt o fetita foarte dulce!

  1. fetiţa din poză chiar e dulcică. îţi dau dreptate încă o dată (e bine după cum se vede). nu văd de ce este greu să recunoşti când o persoană are nişte talente pe care eu nu le posed, sau când o persoană este mai drăguţă decât mine sau chiar mai bună. nu trebuie să ne comparăm cu alţii pentru fiecare este bun în felul lui. mereu am felicitat pe cine trebuia felicitat. după părerea mea cel mai greu este să critici pe cineva drag de teamă să nu îl superi prea tare.

  2. Ahhh…mie’mi spui! Chiar am o problema cand e vorba de a face o observatie cuiva drag sau nu, ruda sau coleg nu conteaza! Chiar nu vreau sa supar pe nimeni. Conteaza foarte mult tonul si cuvintele alese, astfel poti evita o reactie agresiva. Trebuie doar sa’ti pese. D’asta se si spune ca nu e bine sa ai o discutie cu cineva atunci cand esti nervos, caci nu poate iesi nimic bun in conditii de iritabilitate maxima.

Lasă un răspuns

