Aberatii alandala pe Dancing Sea


Ascult in premiera un nou set de la domnul TiTi🙂, DANCING SEA intitulat el…setul! Stau tolanita in scaunul – fotoliu directorial😀, mai arunc din cand in cand cate o privire la norii pufosi si intunecati care prevestesc o bine venita ploicica. D’abia’mi tin ochii deschisi (ma si ustura rau din cauza aerului condit cred), dar e bine sa’i inchid ceva mai mult caci gandul imi zboara la mare, evident! O moleseala placuta m’a cuprins mai devreme ca si efect al alcoolului pe care l’am consumat in timpul serviciului, de data asta😛 mi’am permis caci am avut un sarbatorit de vaza care a adus sampanie, campari si alte minunatii dintr’astea. Ne’am simtit bine caci suntem cativa nebuni p’aci😀 Eu am baut din fiecare. Am mancat toata ziua numai prajiturele care in combinatie cu alcoolul nu prea fac bine. Sunetul sau alcoolul ma adoarme!? Sau combinatia? Oare setul asta trebuia sa ma adoarma!? In mod normal, nu cred, dar lasa ca’l voi asculta si in Gugalas…..aaaa….ietete…a schimbat ritmul chiar acum. Hai ca m’a trezit nitel. A trecut la alt nivel, mai in forta…bun asa, bun bun! Eu dau ok’ul unui set, piese, melodie, spune’i cum vrei, cokteil de sunete sa fie, numai cand ma face sa conduc mai agresiv sau cum sa spun…cand merg cu vantul nebunatic care’mi gadila urechea :))) stanga de zor, imi arunca suvitele rebele peste ochi, prin gura, etc..dar amanuntele astea cred ca nu intereseaza pe nimeni😀, cand uit ca de mult am intrecut limita de viteza iar curbele devin foarte periculoase (real sau imaginar, inca n’am descoperit, dar daca n’am facut nici un accident pana acum, se prea poate sa fi fost imaginare :D)- hehe, asta doar cand nu tot ce am consumat a fost in limitele normalului😀 cum a fost aseara cand ne’am intors din Salsa (dar despre Salsa cu alta ocazie), unde am fost caci Nico danseaza de n’spe mii de ani asadar e priceputa si nebuna pe deasupra // cand m’am dixtrat cu prietena mea ca de obicei, dand muzica tare, ambele geamuri deschise, rasete si nebunie. Love u darling barling!Oricum curbele imi plac in general. Prefer sa o iau pe un drum mai lung dar cu multe curbe sau cu sens unic decat sa merg pe un drum principal mai scurt! ahhhh….In caz ca se intreaba cineva cum se face de eu ma destrabalez asa in timpul serviciului, aceasta este explicatia: este VINERI, ora 16, nu mai e nimeni in biroul meu (eram 4, dar doua colege sunt in concediu, iar cealalta e sarbatorita, asa ca a plecat mai devreme), trebuia sa plec dar astept un tel pt a ma duce pana la incompetentii aia de la Porche, astfel mi’am permis sa dau play la maxim si sa scriu cateva randuri.

N’am mai ascultat un set de la TiTi (e tizul meu masculin😛 ) de ceva vreme asa ca entuziasmul meu e explicabil caci fiecare set de’al lui l’am savurat ca pe o prajiturica gustoasa si rara (sau poate exagerez😛 unele mi’au placut mai mult, altele mai putin, ex: Hedonic Pleasure sau Promo temple ..gustoase rau). Unde mai pui ca atunci cand am avut biroul in Otopeni, pe drum cand nu aveam chef de vorbit la telefon seturile lui ma faceau sa evadez in timp si spatiu !!! Asadar, multumesc inca o data! eee…nu pot sa zic ca n’as fi putut trai fara ele, caci muzica de pe ONEFM e pe sufletul meu deasemenea si unde mai pui ca in ultima perioda nu m’am inteles cu Ghita care vroia numai LEE BURRIDGE – un set primit de la un prieten care l’a luat din Anglia..cred..nu mai tin minte😀 oricum, direct de la ei..caci marfa de la ei e mai buna intotdeauna ddecat marfa de la noi, nu e asa?😀 …ooooo….ahhhh…ooo…ahhh…hihi asta’i de la el😛 Himm …e interesant sa te distrezi de unul singur asa ca nebunii, dar macar is fericiti in nebunia lor, macar unii dintre ei..ete ca eu fac parte dintre ei! Buuunn..ramasesem la Lee , apoi continuam cu JAMES LAVELLE care si asta’i demential (ma refer tot la setul de la Cata – danke Cata pip…adica pup hihi)…imi face creierii varza adica..himm..e de bine stati linistiti!

Daca textul n’a avut coerenta sau corectitudine, fuck it i don’t care!

Ahhh…mi se termina bateria de la mob si tre’ sa dau un tel urgent ca sa pot pleca .

Zbye

Raeka

Un gând despre „Aberatii alandala pe Dancing Sea

Lasă un răspuns

