Nimic

Nu mai cred, nu mai simt, nu mai vreau! NU MAI EXIST!

4 gânduri despre „Nimic

  1. În afară de faptul că Dana are o voce superbă, videoclipul mi se pare foarte bun. Are un mesaj în spate, cel puţin mie aşa mi s-a părut: uneori te uiţi în oglindă şi vezi pe altcineva. Trebuie să faci în aşa fel încât realităţile să se potrivească, să accepţi adevărul, indiferent cum arată el.

  2. Asa este, dar de cele mai multe ori este foarte greu. Despartirile omoara o parte din noi, si aici ma refer la orice despartire: de o persoana pe care odata am iubit’o sau inca o mai iubim, de un lucru, de o idee sau de o realitate care nu’ti face bine! Tocmai lupta asta pentru acceptare ne modeleaza si ne transforma! Cu cat ai mai putine la care tii sau cu cat iti pasa mai putin de ceea ce ai, cu atat esti mai ferit de suferinta si ti’e mai usor sa accepti un adevar sau altul!
    Videoclipul asta a marcat o despartire din viata mea si mi’a facut bine sa il ascult.

Lasă un răspuns

