Ai incredere in Laba !!! :)

Cum se apropie alegerile, cum eu n’am nici o legatura cu politica, cum pentru sectorul meu m’am hotarat sa il votez pe Negoita (desi Badea are ceva impotriva lui, ii reproseaza ceva in legatura cu parcul Voinicelu’- n’am reusit sa prind emisiunea in care a argumentat aceasta afirmatie) pentru ca imi place felul in care a transformat acest sector, m’am gandit sa postez ceva amuzant. Romanii sunt renumiti pentru faptul ca au simtul umorului si pentru ca atunci cand sunt nemultumiti dar nu sta in putinta lor sa schimbe ceva, fac haz de necaz!

Cel mai cunoscut candidat la o primarie. ( mai jos sloganuri )

S4200006

S4200007

Propuneri de slogan de la “binevoitori”:

Noi ne þinem de Laba.
Laba – fapte, nu vorbe.
Laba în sprijinul cetãtenilor.
Vine Laba.
Laba pentru modernizare. Pentru ei, pentru voi, pentru noi toti,
Laba. Alegerea corectã
Laba. Laba din dragoste pentru Bârgãu.
Laba la PRIMARIE!
Gospodaru’ Laba o sa faca treaba!
PD-L sustine LABA!
Laba nu te lasa la greu!
Nu vota cu stinga, Laba e de dreapta.
Laba. Ceea ce meritam!
Cu Laba vom reusi
Laba. Eu fac, alþii promit!
Prestaþie slabã? Treci pe Laba!
Dreapta e slabã? Sustine-o cu Laba!

Raeka

Un gând despre „Ai incredere in Laba !!! :)

Lasă un răspuns

