A fost padurea, a ramas cerul !

Am avut norocul ca in ultimii ani, locatia serviciului meu sa fie la periferia orasului. Este un mare avantaj pentru mine: desi la birou am mult de lucru, de multe ori problemele si nervii mai dispar daca imi acord 5 minute de relaxare , privind natura! Pana acum cateva luni, priveam padurea (ce mai ramasese din ea). Padurea e plina de intelesuri in orice anotimp. Are farmecul si misterul ei!

Vara ieseam si alergam prin ploaie cu colegele, iarna ne aruncau colegii in zapada, primavara ne duceam prin padure pentru a culege floricele, iar toamna faceam gratare (de fapt p’astea le faceam de ziua fiecaruia :)).

Cand ridicam ochii din monitor, vedeam padurea. Erau veverite, capre, cai, arici si catei! Iarna trecuta era o masina infipta in fundul lui Gugalas, din cauza ghetusului si a vitezei…dar asta nu se pune!

Acum nu mai am padurea, dar am privelistea pe care am surprins’o in poze. Tot e ceva.

Raeka

 

Lasă un răspuns

