O intamplare cu animalute…

Poze cu cei implicati in evenimentele descrise mai jos🙂

micuta.jpgrochitu.jpghusky.jpgA aparut de nicaieri…am gasit’o in fata scarii, intr’o seara cand ma intorceam de la servici. La prima vedere o catelusa ca oricare alta – dragutica foc. Cand vad un catelus fara stapan  vorbesc cu el , il mangai si eventual daca e mai prietenos il si scarpin pe burtica🙂 . Asa am facut si cu micuta, iar cand am ajuns la usa blocului am intrebat’o daca nu vrea sa vina cu mine pana acasa ca sa’i dau ceva de papa. Se asezase in fundulet, misca capul dintr’o parte in alta in timp ce se uita la mine cu o privire extraordinar de expresiva, facand in acc timp cateva cute deasupra ochisorilor, la fel ca la Shar Pei. Am deschis usa, a intrat putin tematoare, dar doar putin…si astfel si’a facut prima aparitie la mine’n casa.

Mama a pus obisnuita intrebare (caci nu era prima oara cand invitam la mine’n casa si alte specii decat cea umana…au mai fost si alti catei, pisici, un arici…cam atat) „-Cine’i asta fata!? De unde ai mai adus’o si p’asta!?” . Cred ca ti’ai dat seama ca mama nu e chiar asa de ospitaliera ca si mine, e putin mai reticienta cand vine vorba de indivizii purtatori de purici, virusi, bacterii si alte nimicuri dintr’astea, mai ales cand acesti indivizi calca pragul casei ei. Sa nu te gandesti ca e o persoana rea..nicidecum, asa ca a invitat’o pe micuta sa bea si sa manance din castroanele lui Rocky ( setterul familiei de vreo 9 ani). In timp ce ea era ocupata cu papatul, Rocky o adulmeca si atat…de obicei i se ridica parul si formeaza un fel de coama cand ceva nu’i convine, dar acum era pasnic. Dupa ce a papat cea mica, s’au asezat amandoi si s’au odihnit pana cand am iesit -pentru prima data-cu ei afara.

Si de atunci iesim numai impreuna. Ea ma asteapta in parcare sau in fata scarii, eu o invit in casa, stam putin , iesim afara sau daca plec numai eu, cand ma intorc tot acolo o gasesc.

E o dulceata de catel, e atat de cuminte, de lipicioasa, jucausa, expresiva…cum demult n’am mai vazut un catel. Ma pupa, ma linge, sare pe mine, se arunca pe spate ca sa o scarpin pe burtica…e mortala. Cand traversam strada, merge langa piciorul meu…oriunde ma duc vine si ea, desi nu i’am spus niciodata sa o faca. Daca stateam in parculet cu cineva de vorba, ea isi facea de lucru pe langa noi : mai rodea un bat, se mai juca cu rocky…si acum ajung la partea amuzanta…cred…in fine…te las sa’ti faci tu singur o parere : pe cat de blanda e cu mine pe atat de agresiva e cu cei care trec pe langa noi ! Latra ca o nebuna, sperie trecatorii, pe unii ii mai apuca si de pantaloni…Interesant e ca cei care se tem tare nu sunt lasati in pace cu una cu doua si pana cand se potoleste , maimutica primeste cateva amenintari si injuraturi bune. Pe cand cu cei care vorbesc frumos cu ea …termina mai repede. Are personalitate micuta de ea!!! Am inteles ca asta’i felul ei de a arata ca ne este de folos, calea prin care crede ca’si castiga painea🙂 Asa o fi…dar oamenii aia ce vina au!??

O ultima intamplare legata de ea si am incheiat. Intr’una din zile cand era pe la noi, mama i’a dat lui Rocky de mancare. Ea s’a bagat finut in schema si aproape pe sub el a inceput sa manance din castronul lui. De obicei mananca unul langa altul, fiecare din castronul propriu. Cand a observat ce se intampla, Rocky s’a dat la o parte si s’a dus la camara unde stie ca sunt tinute betisoarele ce’i plac la nebunie. I’am dat unul, s’a intins pe jos si a inceput sa’l rontaie tinandu’l intre labute. Asta mica cand a vazut, a venit usurel, in stilul caracteristic si i l’a sustras elegant incepand sa rontaie ea din el. Singura reactie a lui Rocky a fost sa se uite lung la mama, parca raspunzandu’i la intrebarea ” Ce faci mai prostutule…ti’a luat batul!?” „-Ce sa fac…sa’l manance ea daca il vrea! Nu pot sa o refuz” Eu cu frate’miu radeam cu pofta, numai gandindu’ne de cate ori am incercat noi sa’i luam in joaca batul comestibil , iar el maraia si isi arata coltii! Super tare ni s’a parut. Eu am ajuns la concluzia ca Rocky tre’ sa fie capricorn caci prea are caracteristicile unuia : nu’si arata dragostea si afectiunea, e mai rezervat, pare mai indiferent, dar cand trebuie iti dovedeste ca tine la tine si ca te poti baza pe el.🙂 Rocky si’a gasit prietena. Oricum si el e pretentios, fac aceasta afirmatie pt a mai fost la noi acasa un pui de husky al unor prieteni, dar nu s’au inteles…o maraia si cam i se ridica parul cand ea incerca sa se apropie de el.

Poate voi reveni la acest subiect, dar acum ma duc sa fumez.

Lasă un răspuns

